• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Breitling B10050 Wings SÅLD

Clemons

Silver
2-Faktor
Pris
13000
Returpolicy
Om något avviker från bild/film/annons så ja inom 24h
Bilder Skickat
  1. Ja
Då jag har siktat in mig på annat så får denna tyvärr lämna, sist in först ut som man brukar säga. Köptes här på KS runt 13 Maj och har burits ett par tillfällen sedan dess. Fantastisk fin klocka på alla vis, säljs för samma summa som jag gav.

Saxar lite info från föregående annons (med tillåtelse):

Utplockad 1998 från tysk AD.

Urverk: B10 ETA 2892A2
Diameter: 38 mm
Höjd: 13 mm
Vattentät: 10 ATM (ej trycktestad)
Bandbredd: 20 mm

Okänd servicehistorik, tappar runt 15-20 sekunder per dagen. Alla funktioner funkar precis som tänkt och bezeln snurrar fint med bra klick.

Kommer med cert och noname-låda. Skickar även med ett relativt fräscht Hirschband med noname-viklås + extra länkbit.

F2F i Lund eller Malmö eller skickas mot fraktkostnad.

Har en hel uppsjö med bilder, och även filmer (se nedan).

IMG_1917.JPG

IMG_1900.JPG

IMG_1916.JPG

IMG_1915.JPG

IMG_3689.JPG

IMG_3615.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp