- Pris
- 65900
- Returpolicy
- Om ej enligt beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Varför är det alltid så att när man väntar på något att dyka upp som inte dyker upp och man köper något annat istället så dyker det man egentligen ville ha upp inom kort?
Så är fallet med denna så nu blir det till att säga hejdå till denna trevliga och kortvariga bekantskap.
Här finns då en Breitling Chronomat B01 till salu.
Årsmodell: 2021
Referensnummer: AB0134101G1A1
Färg: Silver "Panda". Otrolig tavla med sunburst-effekt som får den att verkligen sticka ut
Fullset inkl. kvitto
Varit på armen ca 5timmar så absolut nyskick. Sitter fortfarande plast på boetten
Låter bilderna vara en del av beskrivningen. Det smög med lite damm på bezeln vid "31min" dessvärre
Efter senaste prishöjningen så listar dessa 91500kr
Låter dig vinna på min dumhet och slumpar bort den för 65900kr
Vid snabb och smidig affär så skickar jag med OEM nubuck-bandet med tillhörande OEM viklås (Värde ca.5500kr)
Gott om referenser finns här:
Gärna F2F i Sthlm-området om du har referenser på forumet.
Annars skickar jag gärna med värdefrakt
Så är fallet med denna så nu blir det till att säga hejdå till denna trevliga och kortvariga bekantskap.
Här finns då en Breitling Chronomat B01 till salu.
Årsmodell: 2021
Referensnummer: AB0134101G1A1
Färg: Silver "Panda". Otrolig tavla med sunburst-effekt som får den att verkligen sticka ut
Fullset inkl. kvitto
Varit på armen ca 5timmar så absolut nyskick. Sitter fortfarande plast på boetten
Låter bilderna vara en del av beskrivningen. Det smög med lite damm på bezeln vid "31min" dessvärre
Efter senaste prishöjningen så listar dessa 91500kr
Låter dig vinna på min dumhet och slumpar bort den för 65900kr
Vid snabb och smidig affär så skickar jag med OEM nubuck-bandet med tillhörande OEM viklås (Värde ca.5500kr)
Gott om referenser finns här:
Gärna F2F i Sthlm-området om du har referenser på forumet.
Annars skickar jag gärna med värdefrakt
Senast ändrad: