• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Chronomat B01 42mm Silver

Rojjben

Cartier
2-Faktor
Pris
65900
Returpolicy
Om ej enligt beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Varför är det alltid så att när man väntar på något att dyka upp som inte dyker upp och man köper något annat istället så dyker det man egentligen ville ha upp inom kort?

Så är fallet med denna så nu blir det till att säga hejdå till denna trevliga och kortvariga bekantskap.

Här finns då en Breitling Chronomat B01 till salu.
Årsmodell: 2021
Referensnummer: AB0134101G1A1
Färg: Silver "Panda". Otrolig tavla med sunburst-effekt som får den att verkligen sticka ut
Fullset inkl. kvitto
Varit på armen ca 5timmar så absolut nyskick. Sitter fortfarande plast på boetten
Låter bilderna vara en del av beskrivningen. Det smög med lite damm på bezeln vid "31min" dessvärre :(

Efter senaste prishöjningen så listar dessa 91500kr

Låter dig vinna på min dumhet och slumpar bort den för 65900kr

Vid snabb och smidig affär så skickar jag med OEM nubuck-bandet med tillhörande OEM viklås (Värde ca.5500kr)

Gott om referenser finns här:

Gärna F2F i Sthlm-området om du har referenser på forumet.
Annars skickar jag gärna med värdefrakt

IMG_0886.JPG
IMG_0885.JPG
IMG_0860.jpg
IMG_0863.jpg
IMG_0888.jpg
IMG_0893.JPG
IMG_0894.JPG
IMG_0896.jpg
67803303219__7F448DF4-8DFD-4020-B887-E7CE39FE962C.jpg
IMG_0874.jpg
 
Senast ändrad:
Topp