anru
Basic
- Pris
- 17500
- Returpolicy
- Om klockan skiljer sig från annonsen
- Bilder Skickat
- Ja
Det här är klockan för dig som saknar 90-talet, när du stod i kön till Spybar, du hade dina fetaste buffalo på dig och du var redo att beställa 10 Lennart och dra i dig ett paket Prince (inomhus). Komplettera med en rouleaux-länk och du blir 100% ostoppbar.
Det är enbart klocka & armband, ingen box och inget original-cert. Garantin bör vara utgången ändå
Däremot finns ett äkthetsintyg, en ruckning och en trycktest från Urbrev 2023-11-24. Den saktar sig en aning på armen, som jag minns det, men datum slår om fint och tidtagningen nollställer korrekt. Länk, boett & bezel är i väldigt bra skick (imho) för att vara 30-35 år gammalt. Tar idag 17cm handled + extra länkbit som följer med.
(Med kronan upp gick den +-0 på 10 timmar)
Jag lägger upp bilder från Blocketannonsen som jag köpte den på och kan naturligtvis, vid behov, skicka mer bilder.
F2F eller skickas är inga problem. Klockan finns en stenkast söder om Sthlm.
Det är enbart klocka & armband, ingen box och inget original-cert. Garantin bör vara utgången ändå
(Med kronan upp gick den +-0 på 10 timmar)
Jag lägger upp bilder från Blocketannonsen som jag köpte den på och kan naturligtvis, vid behov, skicka mer bilder.
F2F eller skickas är inga problem. Klockan finns en stenkast söder om Sthlm.
Senast ändrad: