• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Säljes/Bytes Breitling Chronomat B13050

anru

Basic
Pris
17500
Returpolicy
Om klockan skiljer sig från annonsen
Bilder Skickat
  1. Ja
Det här är klockan för dig som saknar 90-talet, när du stod i kön till Spybar, du hade dina fetaste buffalo på dig och du var redo att beställa 10 Lennart och dra i dig ett paket Prince (inomhus). Komplettera med en rouleaux-länk och du blir 100% ostoppbar.

Det är enbart klocka & armband, ingen box och inget original-cert. Garantin bör vara utgången ändå :) Däremot finns ett äkthetsintyg, en ruckning och en trycktest från Urbrev 2023-11-24. Den saktar sig en aning på armen, som jag minns det, men datum slår om fint och tidtagningen nollställer korrekt. Länk, boett & bezel är i väldigt bra skick (imho) för att vara 30-35 år gammalt. Tar idag 17cm handled + extra länkbit som följer med.

(Update 15/4. Med kronan upp har den gått +-0 de senaste 10 timmarna)

Jag lägger upp bilder från Blocketannonsen som jag köpte den på och kan naturligtvis, vid behov, skicka mer bilder. Kan byta mot något i samma prisklass + 5000 kr (dvs jag lägger till 5 tkr) men jag klarar inte av repiga glas eller bezels, eller AR som släppt.

F2F eller skickas är inga problem. Klockan finns en stenkast söder om Sthlm.

c87472f4-f375-4bd8-b3cf-78fe59ba8c35.jpg

476e170a-4b80-4eab-a7ff-66c21b5d33fe.jpg

0f321369-9325-46cf-be62-3d3660796c7f.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp