anru
Basic
- Pris
- 17500
- Returpolicy
- Om klockan skiljer sig från annonsen
- Bilder Skickat
- Ja
Det här är klockan för dig som saknar 90-talet, när du stod i kön till Spybar, du hade dina fetaste buffalo på dig och du var redo att beställa 10 Lennart och dra i dig ett paket Prince (inomhus). Komplettera med en rouleaux-länk och du blir 100% ostoppbar.
Det är enbart klocka & armband, ingen box och inget original-cert. Garantin bör vara utgången ändå
Däremot finns ett äkthetsintyg, en ruckning och en trycktest från Urbrev 2023-11-24. Den saktar sig en aning på armen, som jag minns det, men datum slår om fint och tidtagningen nollställer korrekt. Länk, boett & bezel är i väldigt bra skick (imho) för att vara 30-35 år gammalt. Tar idag 17cm handled + extra länkbit som följer med.
(Update 15/4. Med kronan upp har den gått +-0 de senaste 10 timmarna)
Jag lägger upp bilder från Blocketannonsen som jag köpte den på och kan naturligtvis, vid behov, skicka mer bilder. Kan byta mot något i samma prisklass + 5000 kr (dvs jag lägger till 5 tkr) men jag klarar inte av repiga glas eller bezels, eller AR som släppt.
F2F eller skickas är inga problem. Klockan finns en stenkast söder om Sthlm.
Det är enbart klocka & armband, ingen box och inget original-cert. Garantin bör vara utgången ändå
(Update 15/4. Med kronan upp har den gått +-0 de senaste 10 timmarna)
Jag lägger upp bilder från Blocketannonsen som jag köpte den på och kan naturligtvis, vid behov, skicka mer bilder. Kan byta mot något i samma prisklass + 5000 kr (dvs jag lägger till 5 tkr) men jag klarar inte av repiga glas eller bezels, eller AR som släppt.
F2F eller skickas är inga problem. Klockan finns en stenkast söder om Sthlm.
Senast ändrad: