• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Breitling Chronospace A78365 Full Set. Kom med bud?

Pris
22000 -> 20000
Returpolicy
Inom 48 timmar vid defekt eller oäkta klocka.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag sänker priset till 20000:- inklusive REK-frakt!

Det är med sorgens pil i hjärtat som jag lägger ut denna pärla till försäljning. Jag suktade länge efter en men nu måste degen in till en ny kamera så därför får den lämna tyvärr.

Breitling Professional Chronospace uttagen 2015. Ref. A78365. Full set. Köpt av mig i januari 2021 här på forumet. Länk till förra annonsen.

Sparsamt använd av mig och tidigare ägare och i fint skick. Några hairlines efter deskflying finns ju. Har försökt få med swirlsen på spännet. Kommer på originalgummi men jag skickar med ett äkta krokodil-band som jag fick med (Se förra annonsen, jag har aldrig haft på läderbandet). Lumen är helt enorm och håller lätt en hel natt. Har som förra ägaren sade fått många komplimanger av folk för klockan. Men så är det också en riktig pjäs på 48 mm. Läs specen här: Breitling Chronospace A78365

Klockan finns i Skåne, men kan skickas som vi kommer överens.
Se gärna referenser om mina tidigare affärer på Klocksnack. Köpare med goda referenser önskas. Inga byten.

Fråga gärna om du undrar något...

IMG_2951.jpg


IMG_2952.jpg


IMG_2953.jpg


IMG_2954.jpg


IMG_2955.jpg


IMG_2956.jpg


IMG_2958.jpg


IMG_2964.jpg


Tack Klocksnack för annonsplats och ett fantastiskt forum!
 
Senast ändrad:
Topp