• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling colt A17313101G1A1 - 41mm Automatic

KaiHaj

Omega
Pris
20000
Returpolicy
Efter ö.k
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter endast två månaders ägo ska denna pärla skiljas ifrån mig! Sorgligt men sant, en ny motorcykel måste finansieras!

I bruksskick. Hairlines finns, men i överlag bra skick!
Jag köpte den här ifrån en klockgrupp på Facebook i slutet på april, där den också trycktestades och servades. Jag är andra ägaren.
Den är inköpt ifrån USA under förra året. Certifikat finns tyvärr inte. Men box och samtliga länkbitar medföljer.

I övrigt väldigt fint skick! Vill egentligen inte sälja denna, men ibland får livet andra prioriteringar! Vid smidig affär kan jag skicka med ett reseetui ifrån Klockia!
Jag packar bra, och bjuder på frakten ☺️

Väl mött!

20210527_123450.jpg
20210620_060503.jpg
20210620_060536.jpg
 
Senast ändrad:
Topp