• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Breitling Emergency?

Wisslan

Basic
Hej ni allvetande på detta forum. har denna liggandes hemma (upphittad för många år sen) ÄKTA? den är jäkligt tilltuffsad.

Bilagor

• IMG_5924.JPG
    IMG_5924.JPG
    48.1 KB · Visningar: 328
Är inte det där en Team60-logga? Har ingen aning om klockans äkthet, men ni som redan svarat kan väl berätta Varför den inte är äkta?

Finns ingen emergency modell som ens liknar den där.
Sen tror jag att man får engagera sig lite om man ska lyckas slita en riktig Breitling till det där skicket :D

Finns ingen emergency modell som ens liknar den där.
Sen tror jag att man får engagera sig lite om man ska lyckas slita en riktig Breitling till det där skicket :D

jag ska lämna in den för att få veta exakt vad det kan vara. loggan stämmer, det som är lite sådär är att den har en sekundvisare. men det finns just den där modellen fast jag hittar den inte med svenska loggan (iaf inte säkra källor, det jag hört är att den gjordes i ca 200 ex av just denna) , massa andra militärer finns annars. jag återkommer med mer info när jag lämnat in den.

Tillbaka
Topp