- Pris
- 25000/26000
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Upp till försäljning är nu två äventyrsklockor med helt olika karaktär. Den här gången är det ren försäljning som gäller för tanken är att täppa igen det hål ett annat köp har skapat. Vid frågor och/eller eventuella oklarheter är ni välkomna att kontakta mig via PM. F2F är möjligt i Göteborgsområdet annars kan klockorna skickas på köparens bekostnad och risk. Gott om referenser finns (länk i slutet)
Näst är Breitling Endurance PRO uttagen i december 2023. Skicket är oklanderligt. En otroligt lätt och precis klocka. Även den här levereras med box och papper (Jag skickar med ett extra svart Breitling- gummi som tonar ner helhetsintrycket vid en smidig affär)
Pris: 25.000:-
Först ut är en svensksåld Tudor Ranger på länk från november 2023 i mycket fint bruksskick.
Förutom spår efter bandbyten på baksidan av bandhornen finns några enstaka mindre hairlines på länken samt på boettens ena sida.
Det finns även ett mindre märke på glasringens ovansida, lyckas dock inte fånga denna på bild.
Klockan kommer fullset inklusive kassakvitto.
Pris 26.000:- plus eventuell frakt
Förutom spår efter bandbyten på baksidan av bandhornen finns några enstaka mindre hairlines på länken samt på boettens ena sida.
Det finns även ett mindre märke på glasringens ovansida, lyckas dock inte fånga denna på bild.
Klockan kommer fullset inklusive kassakvitto.
Pris 26.000:- plus eventuell frakt
Näst är Breitling Endurance PRO uttagen i december 2023. Skicket är oklanderligt. En otroligt lätt och precis klocka. Även den här levereras med box och papper (Jag skickar med ett extra svart Breitling- gummi som tonar ner helhetsintrycket vid en smidig affär)
Pris: 25.000:-
masc1203
Skriv gärna en rad eller två om mig efter en avslutad affär, tack på förhand!
klocksnack.se
Bilagor
Senast ändrad: