• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

masc1203

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt CWC-klocka på distans till @masc1203 och har bara gott att säga. God kommunikation och en allmänt smidig och trevlig affär
 

MicSeh

Omega
Köpte nyligen en Seiko av @masc1203, affären gick smidigt med bra kommunikation och snabb frakt därefter. Inga problem att få svar på frågor eller lite extra bilder innan köp. Klockan kom fram i tipptopp skick och var snyggt och säkert paketerad. Riktigt bra affär, 100% good guy 👍🏻
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Gjort ett byte i 30k-klassen på distans med @masc1203 . Mycket trevlig och snabb kommunikation. Välpackad klocka i ett skick helt enligt förväntningarna. 100% goodguy och jag skulle inte tveka över att göra affärer igen 😃
 

Rymdhamstern

Panerai
Träffade @masc1203 f2f över mycket trevligt snack och ett klockbyte (med mellanskillnad från mig) i högre prisklass. Bra, enkelt, smidigt och trevligt från första kontakt till avslut. Gör mer än gärna fler affärer. 100% GG.
 

Abben

Cartier
2-Faktor
Sålt gummirem till @masc1203 . Snabba puckar, bra kommunikation och inga konstigheter.
100% GG som jag absolut kan tänka mig göra affärer med igen.
Approved by Abben 😁
 

Uffe321

Omega
Paneristi
2-Faktor
Köpt en Scurfa på distans av @masc1203 . Väl beskrivet skick. Mkt bra och snabb kommunikation. Informerade om sändningsnummer, snabb leverans och välpackat.
Rekommenderas +++++ Goodguy 100%
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Gjorde ett byte på distans med @masc1203 helt utan bekymmer.
Kanonbra kommunikation, allt precis som beskriver, supersnabbt skickat och väldigt bra packat!
Gör absolut gärna affärer med denna GG igen om tillfälle ges 😃👍
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Gjorde en affär med @masc1203 , mkt trevligt , allt som utlovat, supersmidigt och gör gärna fler i framtiden, 100% trust, 100 % GG 👍😊
 
Senast ändrad:
Topp