• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Breitling Montbrillant Legende REF. C2334021/B879 (Bildtung)

Totte

Panerai
Som den goda medmänniska man är tänkte jag hjälpa en vän att sälja denna stekar Bratte av stora mått. Och när jag skriver stora mått, då menar jag det verkligen; Detta två-tons-monster i stål och rosguld mäter nämligen 47 mm rätt över och väger in på 224,4 g.

Klockan är utagen hos svensk AD 2012 och extremt sparsamt använd. Jag skulle säga så nära ny man kan komma på en begagnad klocka. Lite hairlines på spänne och länk det är allt. I vaggan hos urmakaren mätte den +7 sek plant och +5 vertikalt (290/280 amplitud). Gångreserven är testad till 42 timmar och allt lull-lull och skröffs ingår (Läs full set).

Så gillar du Breitling och har handleder som Karelin är detta klockan för dig! ☺ Affären görs gära F2F i Skåne men givetvis kan den skickas. 48h retur.

Pris: 62500 kr

Läs mer om modellen: http://watchbase.com/breitling/montbrillant/c2334021-b879

Tack KS

IMG_7915.JPG

IMG_7916.JPG

IMG_7918.JPG

IMG_7920.JPG

IMG_7922.JPG

IMG_7924.JPG

IMG_7925.JPG
 
Topp