• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Steelfish A17390 Full set

Pris
17000
Returpolicy
24 timmars retur vid distansaffär.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Jag säljer min Steelfish A17390 eftersom jag inte använder den så mycket som den förtjänar.

Klockan är inköpt på Becks ur av mig våren 2011. Den har servats vid två tillfällen - 15 och i januari - 19 och är därför under garanti i ett år till. Alla kvitton medföljer.

Jag låter bilderna vara del av beskrivningen. Jag har försökt att fånga det slitage som klockan samlat på sig sedan senaste servicen då den polerades. Fler bilder kan ordnas.

Affären kan göras upp f2f i Norrköping (eller i Stockholm efter ledighet fr. 7/1). Jag kan också skicka klockan på köparens bekostnad.

God fortsättning!
// Mathias

IMG_1890.jpg
IMG_1892.jpg
IMG_1891.jpg
IMG_1893.jpg
IMG_1895.jpg
IMG_1897.jpg
IMG_1896.jpg
IMG_1897.jpg
 
Topp