frasse
Basic
- Pris
- 18000
- Returpolicy
- 24h
- Bilder Skickat
- Ja
SuperOcean 42mm A17364. Uttagen 2010-12-01. Servad 2012-05-04.
Kommer med alla tillbehör förutom certifikat. Istället följer det med ett värderingsintyg från Breitling Nordic (Timepromotion International AB).
Klockan kommer med både länk och Breitling originalgummi. Länken sitter tajt på en handled på ca 19 cm.
Köptes för 3mån här på KS. Lite för liten för mina handleder så den får vandra vidare. Den här klockan och tillbehör är i använt skick! Gummit är i bra skick. Håller tiden bra se bild.
Referenser finns.
Här är den gamla annonsen han hade tagit bra bilder min gamla budgetmobil tar rätt kassa bilder.
klocksnack.se
Kommer med alla tillbehör förutom certifikat. Istället följer det med ett värderingsintyg från Breitling Nordic (Timepromotion International AB).
Klockan kommer med både länk och Breitling originalgummi. Länken sitter tajt på en handled på ca 19 cm.
Köptes för 3mån här på KS. Lite för liten för mina handleder så den får vandra vidare. Den här klockan och tillbehör är i använt skick! Gummit är i bra skick. Håller tiden bra se bild.
Referenser finns.
Här är den gamla annonsen han hade tagit bra bilder min gamla budgetmobil tar rätt kassa bilder.
Avslutad - Breitling SuperOcean 42mm A17364 PB3
SuperOcean 42mm A17364. Uttagen 2010-12-01. Servad 2012-05-04. Kommer med alla tillbehör förutom certifikat. Istället följer det med ett värderingsintyg från Breitling Nordic (Timepromotion International AB). Klockan kommer med både länk och Breitling originalgummi. Länken sitter tajt på en...