- Pris
- 26 000 kr (tidigare 28 000)
- Returpolicy
- Ingen, garanti finns
- Bilder Skickat
- Ja
Nu skall jag försöka hålla mitt löfte att skapa plats i lådan, innan jag köper något annat som lockar (och det gör det...).
Därför säljer jag nu den här superfina Breitling Superocean II med garanti från svensk AD och på metall-länk (gummit på en av bilderna ingår ej).
Skicket är näst intill nytt, jag har använt den i 4 månader, i rotation i med flera andra klockor. Det finns en liten hairline på vänster bandhorn samt lite på länk-claspen, vilket ofta är oundvikligt.
Uttagen 6 aug-20 hos AD i Sverige och med 2 års internationell garanti till 2022-08-06 enligt elektroniskt certifikat.
Självklart full set.
Länken har kortats något av mig och länkbitar finns kvar så att den kan bli 20 cm +.
Nypris: 43 350 kr
Säljes helst F2F i Göteborgsområdet men frakt går också bra efter erlagd betalning. Fraktkostnaden delar vi på.
Tveka inte att höra av dig för fler frågor eller bilder.
Tack till KS för annonsplats och ett grymt forum för oss klockälskare.
Min GG-tråd hittar du här.
Lite specs:
Därför säljer jag nu den här superfina Breitling Superocean II med garanti från svensk AD och på metall-länk (gummit på en av bilderna ingår ej).
Skicket är näst intill nytt, jag har använt den i 4 månader, i rotation i med flera andra klockor. Det finns en liten hairline på vänster bandhorn samt lite på länk-claspen, vilket ofta är oundvikligt.
Uttagen 6 aug-20 hos AD i Sverige och med 2 års internationell garanti till 2022-08-06 enligt elektroniskt certifikat.
Självklart full set.
Länken har kortats något av mig och länkbitar finns kvar så att den kan bli 20 cm +.
Nypris: 43 350 kr
Säljes helst F2F i Göteborgsområdet men frakt går också bra efter erlagd betalning. Fraktkostnaden delar vi på.
Tveka inte att höra av dig för fler frågor eller bilder.
Tack till KS för annonsplats och ett grymt forum för oss klockälskare.
Min GG-tråd hittar du här.
Lite specs:
Modell: | A17366D81C1A1 |
Tillverkare: | Breitling |
Serie: | Superocean Ii 42 |
Typ: | Herrklocka, Dress / Sportmodell |
Diameter: | Ø 42.00 mm |
Tjocklek: | 13.30 mm |
Boett: | Borstat/polerat stål |
Baksida boett: | Solid |
Armband: | Borstat och polerat stål |
Urtavla: | Blå med självlysande markeringar arabiska siffror och indexmarkeringar, självlysande visare |
Spänne: | Viklås i stål |
Glas: | Repskyddat safirglas |
Bezel (ring): | Stål, blå, vridbar motsols |
Urverkstyp: | Automatiskt, självuppdragande |
Sekundvisare: | Svepande |
Urverk: | Med 25 juveler, 28800 vph |
Gångreserv: | 38 timmar |
Datumangivelse: | Datum |
Vattenskydd: | 50 ATM |
Övrigt: | Kronometercertifiering (COSC), skruvkrona |