• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watchby10

Jag gjorde en affär med Watchby10 förra veckan där han köpte en klocka utav mig. Köparen var väldigt trevlig och professionell, där jag som säljare kunde känna mig trygg. Sammantaget en mycket smidig affär! Jag har endast gott att säga om köparen och rekommenderar honom för framtida transaktioner. Tack!

Köpte en Oris Aquis av @Watchby10 på distans. En smidig affär och en trevlig kille.
Fick bilder på paketering och ständiga uppdateringar tills paketet var på posten. Väl paketerat och skick som beskrivet.
En goodguy. 👍🏻

Sålt en Breitling på distans till @Watchby10
Mycket trevlig och smidig kontakt via telefon och FaceTime samt affär.
Rekommenderas varmt. 100 % Good Guy!

Sålt en Tudor till den mycket trevlige @Watchby10 . En jättetrevlig upplevelse från första kontakt tills klockan hamnat på rätt handled. GG, såklart :) 👍 Tack.

Frågat @Watchby10 om han ville sälja en klocka han äger utan att den var till salu.
Efter några veckor var det affär.
Har 100% gott att säga om killen. 10 solar av 10👌🏻

Köpte en supersnygg Longines Hydroconquest av @Watchby10 och allt gick supersmidigt och proffsigt till.
Vi körde visning via Facetime. Sedan skickades klockan med spårning och allt såg perfekt ut. Mycket nöjd.

Genomfört en smidig bytesaffär med @Watchby10 där vi möttes upp mellan våra respektive hemstäder. Trevlig kommunikation rakt igenom, klockan motsvarande beskrivningen och gött klocksnack när vi träffades. 100% GG!

Köpt en Longines Master Collection Chronograph av watchby10.
Klockan var i mycket fint skick, emballaget förstklassigt och konversationen mycket trevlig.
Gör gärna fler affärer med honom i framtiden!!!

Sålt en Panna på distans till trevlige @Watchby10 och det gick kanonsmidigt. 100% GG som jag gärna gör fler affärer med i framtiden👍

Tillbaka
Topp