• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Wings two tone med Rouleauxlänk

Moorflax

Patek
2-Faktor
Pris
13000
Returpolicy
Om det är nåt knas på klockan så tar jag såklart tillbaka den. (men det är det inte)
Annars ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Annat i samma storlek på ingång så denna blingiga Breitling Wings Two Tone säljes.
Tavlan på dessa är rätt och slätt fantastisk, och länken är den sköna Rouleauxvarianten eller Bullet som den också kallas.
Mycket små spår av användning, inga dings
Kommer som fullset, dvs. ytter- och innerlåda, stämplat cert. och kvitto på senaste servicen.
Lite saxad info om klockan:
Two Tone, two-tone Rouleaux bracelet, unidirectional rotating bezel, black dial, automatic Chronometer (Cal. 10 (base ETA 2892)), date, Ref. B10350, 38mm, Mint
  • Width: 38 mm / Height: 43 mm / Thickness: 13.5 mm / Lug Width: 19 mm
  • The Wings B10350 was produced from 1996 to 2005.
Endast Swish
Rekad frakt ingår
IMG_9718.JPG

IMG_8705.JPG

IMG_8479.JPG

IMG_8459.JPG

IMG_8456.JPG

IMG_8453.JPG

IMG_8439.JPG

IMG_8431.JPG

Snapseed 1.JPG


Obs!
Jag förbehåller mig rätten att ångra mig. Dock inte under pågående affär.
 
Topp