• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Coach referenstråd

C

Coach

Guest
Tidigare Breitlingfan och numera Coach.
Skriv gärna en rad här om du har gjort affär med mig :)
 
Senast ändrad:

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort ett distansbyte med Breitlingfan, allting fungerade utmärkt, från kontakt till byte via post. GG!
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Genomförde ett byte med herren ifråga. Allt gick smidigt och han var trevlig att ha att göra med och skickade utan dröjsmål. 100 % GG!
 
Senast ändrad:

PhLin

Breitling
Mötte Breitlingfan F2F för köp av en Heuer.
Svårt att se vad som skulle kunnat gå smidigare, och trevligare.
Rekommenderar starkt! 5/5
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Bytte Breitling mot Breitling med Breitlingfan. Bra kommunikation, ärligt beskrivet skick, väldigt bra paketerat i försändelsen. Trevlig kille och 100% goodguy! Tack :)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Har gjort byteshandel med denna GG.
Mycket smidigt, trevligt och enkelt.
Förmodligen vassast på KS att paketera klockor och klocklådor, världsklass:)
Highly recommended!
//W
 

David71

Rolex
2-Faktor
Har köpt en klocka av Breitlingfan.
Snabb affär, mycket bra packat, paketet skickades inom två timmar och kom fram dagen efter. Fick även bilder på paketet och inlämningsbeviset, med kolli-ID mm.
Trevlig kille och en riktig goodguy! Tack :)
 

J_atack

Omega
10/10, would buy again! Köpte en fin klocka av av Breitlingfan och är mkt nöjd. Snabb på att skicka och bra uppföljning!
 

Apollo1884

Cartier
2-Faktor
Köpte en g-shock av @Breitlingfan
Inga konstigheter,
Klockan kom läskigt snabbt och den va skottsäkert packat i emballaget :)
Trevlig konversation för och efter köp.
100% GG
Rekomenderas och gör gärna flera affärer i framtiden:)
 

PryL

Breitling
Köpte nyligen en klocka av breitlingfan och är extremt nöjd med genomförd affär. Skick enligt utlovat, snabb leverans och bra kontakt. Dessutom extremt bra paketerat. Kan definitivt rekommendera att göra affärer med @Breitlingfan
 

Code

AKA Vincent B
Måste säga, @Breitlingfan är en av dom trevligaste på hela ks. Köpte en Breitling av honom och "funderade" i 2 dagar innan jag beslöt mig för att köpa. Vart många pm. Svaren kom väldigt fort med ett väldigt bra bemötande. Paketet var riktigt bra packat och klockan i väldigt bra skick, som beskrivet. Riktigt nöjd. Skulle jag kunna tänka mig göra affärer med Breitlingfan igen? ABSOLUT UTAN TVEKAN!! 1000% Good guy.. Och Tack.!! :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har genomfört en synnerligen trevlig affär med trevlige @Breitlingfan. Byte i 30t- klassen utan några som helst problem och gött snack i pm.
Gör gärna affär med TS igen :). Absolut GG och kan rekommenderas.
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka på distans med värdepost för ca: 30k. Utan problem och mycket välpackat. Rekommenderas!
 
D

Deleted member 11690

Guest
Gjort ett byte med pengar åt mitt håll med @Breitlingfan :) mycket trevlig och smidigt affär på distans ! Gör gärna affärer igen, 100% GG!
 
Topp