• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Coach referenstråd

Köpte ett dyrare band av @Breitlingfan
Det skickades snabbt och smidigt!

Bandet var en annan färg en jag trodde, helt och hållet mitt fel eftersom färgen stod klart o och tydligt i annonsen!
Hur som helst, @Breitlingfan erbjöd sig att ta tillbaka det, vilket han gjorde och faktiskt inte hade behövt!

Storstilat!
Good Guy

Köpte en Christopher Ward. Supersnabb och trevlig kommunikation. J-vligt bra förpackad klocka. Snabbt skickat. Högsta betyg!:)

Gjorde en Zodiac bytesaffär med @Breitlingfan. Jättesmidig och trevlig affär. Väldigt snygg och bra paketering, och klockan överträffade mina förväntningar. 100% goodguy som rekommenderas varmt. :)

Bytt klocka mot klocka, ca 30-40k. Trevlig konversation från början till slut, välpaketerad klocka, skulle inte tveka ett ögonlock att göra affärer med @Breitlingfan igen!

Tillbaka
Topp