Bagarbengtson
Basic
- Pris
- 20000
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Stor prissänkning: 20.000 och lägger även in 2 natoband från watchgecko (guld/svart och NTTD, se bilder)
(Ord. pris 42k)
Bremont Supermarine 302 i jättefint skick. Utplockad i juni-22, jag är andra ägaren.
Ett litet märke på bezelen strax innan kl 1 som syns i visst ljus (syns på en av bilderna) Lite märken på baksidan av bandhornen efter bandbyten, kanske något märke på claspen.
Har också märkt nu att datumet ställs om 23.55 och det är tydligen inom Bremont spec där det ställs om mellan 23.55-00.05, går säkert att rätta till om man vill.
Kul dykare med caller-GMT som håller utmärkt tid, gick plus 1 sek på de två veckor jag mätte upp bärandes på armen.
3 band ingår, allt i original: Svart gummi, svart läder plus länk.
Case: 40mm
WR: 300m
Ceramisk bezel
Chronometer-certifierad
Behöver någon dag eller två vid försäljning då klockan just nu är hos fredmans ur, tanken var att sälja den till dom men de tar väldigt lång tid på sig.
Gärna f2f i Sthlm, men kan absolut skickas.
Inga byten nu då annat kommit in
Tack KS
Lånad bild från tidigare annons, godkänt av användare
(Ord. pris 42k)
Bremont Supermarine 302 i jättefint skick. Utplockad i juni-22, jag är andra ägaren.
Ett litet märke på bezelen strax innan kl 1 som syns i visst ljus (syns på en av bilderna) Lite märken på baksidan av bandhornen efter bandbyten, kanske något märke på claspen.
Har också märkt nu att datumet ställs om 23.55 och det är tydligen inom Bremont spec där det ställs om mellan 23.55-00.05, går säkert att rätta till om man vill.
Kul dykare med caller-GMT som håller utmärkt tid, gick plus 1 sek på de två veckor jag mätte upp bärandes på armen.
3 band ingår, allt i original: Svart gummi, svart läder plus länk.
Case: 40mm
WR: 300m
Ceramisk bezel
Chronometer-certifierad
Behöver någon dag eller två vid försäljning då klockan just nu är hos fredmans ur, tanken var att sälja den till dom men de tar väldigt lång tid på sig.
Gärna f2f i Sthlm, men kan absolut skickas.
Inga byten nu då annat kommit in
Tack KS
Lånad bild från tidigare annons, godkänt av användare
Bilagor
Senast ändrad: