• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bremont U2 DLC

C

Crowolf

Guest
Wööööööööw! Vänta nu ett tag. Jag har i min enfald och i mitt dömande sinne aldrig tittat på Bremont. Har gått mig totalt förbi då jag, p.g.a det dressiga namnet, haft för mig att det är kostymklockor från Frankrike elller kanske Swiss.
Så får jag av en slump se denna lyx-beater och blir kär.



Oj oj oj.....
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1361825423.061737.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1361825423.061737.jpg
    25 KB · Visningar: 459

Wi

NLA
2-Faktor
mer info..Finns vart att köpa, till vilken prisklass och vad är det för hjärta?
Ser spännande ut, gillar kronorna
 
C

Crowolf

Guest
Modifierad ETA upphängd i nån patentare som gör att de ska tåla väldigt mycket (gjord för stridspiloter). Kolla Bremont.com. Tror de ligger på 25-30k.
 

berg35

Omega
Jag har också ett stort intresse för Bremont. Tyvärr tror jag man får söka sig utanför Sveriges gränser för att hitta någon AD. jag vet att en del personer påpekar att det är säkert bra klockor men för dyra för att vara modifierade standardverk och för lite historik. Själv tycker jag att de är riktigt intressanta och hoppas att jag snart ska få chansen att klämma på någon av deras modeller.
 
C

Crowolf

Guest
berg35 skrev:
Jag har också ett stort intresse för Bremont. Tyvärr tror jag man får söka sig utanför Sveriges gränser för att hitta någon AD. jag vet att en del personer påpekar att det är säkert bra klockor men för dyra för att vara modifierade standardverk och för lite historik. Själv tycker jag att de är riktigt intressanta och hoppas att jag snart ska få chansen att klämma på någon av deras modeller.

Så sägs det om t.ex Tudor oxå. Sen får man ju se till finish, kvalitet på boett etc etc. Bremont verkar ju vara extremt välbyggda om man ska lita på recensioner osv.
Vill klämma.....KLÄMMA. :D
 

berg35

Omega
Crowolf skrev:
berg35 skrev:
Jag har också ett stort intresse för Bremont. Tyvärr tror jag man får söka sig utanför Sveriges gränser för att hitta någon AD. jag vet att en del personer påpekar att det är säkert bra klockor men för dyra för att vara modifierade standardverk och för lite historik. Själv tycker jag att de är riktigt intressanta och hoppas att jag snart ska få chansen att klämma på någon av deras modeller.

Så sägs det om t.ex Tudor oxå. Sen får man ju se till finish, kvalitet på boett etc etc. Bremont verkar ju vara extremt välbyggda om man ska lita på recensioner osv.
Vill klämma.....KLÄMMA. :D
Jag kan bara hålla med...
 

carlanton

Audemars
Om någon är i London nästa månad kanske man kan köra en mini-GTG på Bremonts boutique.

Each month Bremont host Adventurers Club events at our Boutique in Mayfair, London, where we invite a Bremont Ambassador or an interesting partner company to share with you tales of adventure, exploration, inspiration or innovation. If you would like to be invited to future events at the Boutique, please send us an email. Here are a few of the faces we have welcomed in the past.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det dyker upp en del Bremont på tz-uk...fan vet om man inte ska slå till på en, bara för att få testa. De är rätt coola.
 
C

Crowolf

Guest
carlanton skrev:
Om någon är i London nästa månad kanske man kan köra en mini-GTG på Bremonts boutique.

Each month Bremont host Adventurers Club events at our Boutique in Mayfair, London, where we invite a Bremont Ambassador or an interesting partner company to share with you tales of adventure, exploration, inspiration or innovation. If you would like to be invited to future events at the Boutique, please send us an email. Here are a few of the faces we have welcomed in the past.

I wish!
 
C

Crowolf

Guest
Denke skrev:
Det dyker upp en del Bremont på tz-uk...fan vet om man inte ska slå till på en, bara för att få testa. De är rätt coola.

Gör det..så kommer jag att smussla undan den i det värsta illutionist-trick världen skådat på nån gtg.... :D
 
Topp