• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bretling Avanger Skyland LE säljes/bytes? Prisbump

neptun

Cartier
2-Faktor
Pris
(29000) 21000
Returpolicy
Enligt överenskommelse mellan köpare och säljare.
Bilder Skickat
  1. Ja
Använder den alldeles för sällan, så nu tänkte jag sälja en fin Breitling Avanger Skyland limited edition från 2010, det sitter ett original gummi med det fina metallspännet. Armbandet va nytt då jag köpte klockan begagnad 2019, det är kapat för 18,5 cm handled. Spännet har microjustering.
Kommer såklart fullset med chronocert och boxar.
Klockan går utmärkt. Det finns såklart spår av användning, ngn ding på bezeln finns också, se bild.
Jag kan tänka mig ett byte mot en Omega seamaster I fint skick, pengar upp eller ner?

IMG_20210828_163510.jpg
IMG_20210828_163455.jpg
IMG_20210828_163542.jpg
IMG_20210828_163832.jpg
 
Topp