• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bretling chrono

Stackars klocka! :wideyed:
Du kan ju räkna med MINST en fullservice+krona! borde väl gissningsvis kosta runt 5-6000kr. Det är om du har tur. Har det hunnit bildas rost så kan du tyvärr räkna med att det kan bli riktigt dyrt.

Lämna in den innan det är försent.
 
  • Like
Reactions: Ako
Stackars klocka! :wideyed:
Du kan ju räkna med MINST en fullservice+krona! borde väl gissningsvis kosta runt 5-6000kr. Det är om du har tur. Har det hunnit bildas rost så kan du tyvärr räkna med att det kan bli riktigt dyrt.

Lämna in den innan det är försent.

Okej, vet du något ställe man kan lämna in den på runt Sthlm trakten tänkte gå imorogn och kika lite.
 
Okej, vet du något ställe man kan lämna in den på runt Sthlm trakten tänkte gå imorogn och kika lite.
Bor inte i STHLM, men misstänker att du vet vilka butiken i STHLM som säljer Breitling? Om du vet att någon av dessa har urmakare på plats så gå dit och be dem lufta klockan direkt, därefter service. Får den ligga och vänta i två veckor på service så kan det bli riktigt tråkigt.
 
Bor inte i STHLM, men misstänker att du vet vilka butiken i STHLM som säljer Breitling? Om du vet att någon av dessa har urmakare på plats så gå dit och be dem lufta klockan direkt, därefter service. Får den ligga och vänta i två veckor på service så kan det bli riktigt tråkigt.

Ok det låter inte roligt aja får se lite mer imorgon men tack för hjälpen.
 
Tillbaka
Topp