Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna! @Eric Jajjamensan P säljer en sådan.Har hittat ett NATO-band som är sjukt snyggt!Tyvärr har jag ingenting liggandes hemma som skulle göra detta band rättvisa.
Skulle gärna vilja att ni ger mig en massa bra tips på vilken klocka som skulle lira bra med detta band!
20mm eller 22mm.
![]()
Compression på Tradera (inte min) med röd bezel. Go get!Har hittat ett NATO-band som är sjukt snyggt!Tyvärr har jag ingenting liggandes hemma som skulle göra detta band rättvisa.
Skulle gärna vilja att ni ger mig en massa bra tips på vilken klocka som skulle lira bra med detta band!
20mm eller 22mm.
![]()
SnyggtJa, jag är tydligen obotligt sjuk.Jag har gjort det igen! Blev förälskad i lite indiansilver och spontanshoppade. Naturligtvis har jag ingen klocka som passar till detta fantastiska band. På bilderna sitter den på en av få klockor jag hade med rätt bandbredd. Nu börjar jakten på den perfekta klockan igen...
![]()
![]()
![]()
Tack!