• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bu eller bä?

frere

Audemars
2-Faktor
Snyggt...men samtidigt lite "jag vet att bond hade rolex innan han hade omega och då hade han precis ett sånt här band, det har jag läst i king!"
 

naggge

Panerai
papadok skrev:
Snyggt...men samtidigt lite "jag vet att bond hade rolex innan han hade omega och då hade han precis ett sånt här band, det har jag läst i king!"

Håller med här. Lägg ner Bondfjanterierna och kör ett vanligt svart istället.
 
V

Viggen

Guest
Ett NATO skall vara en-färgat. Det blir för mycket annars, och det stjäl uppmärksamheten från själva uret. De multifärgade hör hemma på en Swatch. :)
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
I levande livet är kombon snygg! Bra balans mellan färgerna och ändå lagom kaxigt. Heja dig Spence! Kör på.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Bu eller bä?

Viggen skrev:
Ett NATO skall vara en-färgat. Det blir för mycket annars, och det stjäl uppmärksamheten från själva uret. De multifärgade hör hemma på en Swatch. :)
Det är den attityden som färgar hela Småland grått! :mrgreen:
 
V

Viggen

Guest
Re: Sv: Bu eller bä?

Camo00 skrev:
Viggen skrev:
Ett NATO skall vara en-färgat. Det blir för mycket annars, och det stjäl uppmärksamheten från själva uret. De multifärgade hör hemma på en Swatch. :)
Det är den attityden som färgar hela Småland grått! :mrgreen:

Blanda inte in Småland i detta för då dj*vlar, och grått är en vacker färg!!! ;) :lol:
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Bu eller bä?

Ursäkta dåliga bilder :)

patutere.jpg


usydu2ag.jpg


Testade 18 resp 20 mm på klocka 6105an som är 19 mm.
 
Topp