• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Budget 85000:- Vilket ur hade ni köpt?

Bolio

Panerai
Röd sub elller två stycken hade jag valt och då hade det blivit nya GMTn och en PO Chrono. Tråkigt tips då inget av detta var din fråga men av de alternativ du skrivit hade jag tagit Daytonan.
 
D

Deleted member 1265

Guest
AP 15202 från DavidSW. :)

Saknas någon tusenlapp så är det bara att spara eller omprioritera lite. Galen klocka som står ut rejält i prissegmentet.

15202ST_OO_1240ST_01.jpg
Har jag missat ngt, gillar 15202 men den kostar listpris 170 000 ny, för de slantarna finns det ju flera trevliga alternativ!
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Har jag missat ngt, gillar 15202 men den kostar listpris 170 000 ny, för de slantarna finns det ju flera trevliga alternativ!
Vem betalar listpris från en gråhandlare som DavidSW? :)

Dock är det nog fullt möjligt att man landar på 20-22k usd numera. Handlar nog mycket om vilken tillgång det finns på dem. Du kan dock handla en ny 15202 långt under 170.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Ser att du redan köpt en klocka men jag hade nog prutat ner priset några lappar på en 116622 med blå urtavla hos svensk AD, alternativt köpt en i Europa för 60k och sparat 25k till ett framtida klockköp.
 
Topp