Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får börja med att även bjuda 3500 på tänkt objektÄndå gött att jag budade på fel objekt Skulle vara #2 istället för #3. Nåja vi får väl hoppas att någon bjuder över!
Så klart, #2 3500:-Du får börja med att även bjuda 3500 på tänkt objekt
Blev det inte fel igen nuSå klart, #3 3500:-
Jävlar vad jag vill ha nummer tre!Blev det inte fel igen nu
Jävlar vad jag vill ha nummer tre!
#27 sportläder. 200kr
Öh, vad är det för sportläder ni slåss om? Jag ser bara 26 objekt att buda på?#27 Sportläder 300 kr
Ett jäkligt koolt rallyband av den typ som satt på Yemakronograferna från fabrik.Öh, vad är det för sportläder ni slåss om? Jag ser bara 26 objekt att buda på?
https://klocksnack.se/threads/bcfauktion-i-samband-med-vintagegtg-enbart-objekt.121702/#post-3090736Öh, vad är det för sportläder ni slåss om? Jag ser bara 26 objekt att buda på?
Ett jäkligt koolt rallyband av den typ som satt på Yemakronograferna från fabrik.
Kiitos