• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bukowskis Important Timepieces 26/4

Dar fanns det en hel del roligt.
Synd att jag inte hunnit "hem" till dess sa det gar att se objekten innan bud.

Den illasittande flexlänken här är ju bara för tuff!
A9A8BA8A-57C2-41C4-895D-D33D60AB2A30.png

Fina grejer men tycker det är för dåligt att inte kunna ge en bättre beskrivning av objekten.. säljer en klocka för ett par mille och inte ett ord om den... De borde ta hjälp av folk som säljer på köp o sälj här :)

En del roliga klockor.

Men varje gång jag ser en DD2, får jag nästan sura uppstötningar, fyfan vilken gräslig klocka.
1649537418381.png

Jag tänker säga emot och vara en av få som hävdar motsatsen. Den är väldigt ”icke-Rolex” och ställer man den mot en klassisk DD så är det verkligen två helt olika klockor där den ena är nätt och klassisk och den andra är mer bulkigt och ligger närmre en modell från professionals-serien.

Hade de haft en större krona på den hade den blivit mer balanserad men i övrigt tycker jag inte att den är så jäkla tokig så länge man accepterar att den är ytterligare ett steg mot sport och ett steg längre ifrån dress.

Rolex står sig ganska bra.

En Aquanaut och en Nautilus återropade. Lite förvånad, men kanske inte populära komplikationer? Dålig koll på PP.

AP RO jumbo återropad

Kul för säljare när deras online strulat hela kvällen. En kompis missade underlinen som sålde för 400 tack vare att allt frös.

Jag hade varit galen om jag haft en klocka där som sålt dåligt. Något mycket gjort idag.

Gissa om alla orkar sitta kvar och vänta när it-killen ska felsöka i en halvtimme.. :)

Blir säkert rekordpriser när de kanske kommer igång på en stund.. Parodi på riktigt. Det är dessutom ett återkommande problem på Bukowskis. Helt sjukt egentligen.
Ja, man kan ju tycka de borde ha bättre ordning på detta. Det är ju deras levebröd att tekniken ska fungera.

Tänk hur många bud de slarvat bort innan det sket sig helt. Hundratusentals kronor borta för säljare.

Spännande att se hur de gör med de sista 30 lotsen. Stor del av onlineköparna lär ha lagt ner sedan länge.

Kanske någon som skickar ddos-attack med flit för att få bort andra spekulanter så man blir ensam budare när det väl är igång igen 😂😂😂

Tillbaka
Topp