Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Orkar inte googla berätta/förklara gärna!Visst är väl Bulang & sons fina armband värda en egen tråd. Kvalitet och estetik i en fantastisk kombination. Slösa med era bilder
Lite kan du väl anstränga dig!Orkar inte googla berätta/förklara gärna!
I vilket fall som helst skulle det vara otroligt snyggt, no doubt!Man blir ju sugen! Någon som kör ett B&S-armband på vit Rolex 16570?
Du får gärna länka till ett jpm likt https://bulangandsons.com/product/bs-lumberjack-vintage-hand-made-leather-strap-19-mm/ som är 50% billigare. Jag hittar bara för 83£ och det är väl samma peng.Dom är svinsnygga. Helt klart. Och dom har en snygg hemsida. Helt klart.
Men ärligt så har jag inte riktigt fattat grejjen. Ett gäng holländare som köper in JPM-straps och lägger på 50% på priset. Och sen tar 250 spänn i frakt.
Som sagt - fattar inte riktigt.
Dom är svinsnygga. Helt klart. Och dom har en snygg hemsida. Helt klart.
Men ärligt så har jag inte riktigt fattat grejjen. Ett gäng holländare som köper in JPM-straps och lägger på 50% på priset. Och sen tar 250 spänn i frakt.
Som sagt - fattar inte riktigt.
Du får gärna länka till ett jpm likt https://bulangandsons.com/product/bs-lumberjack-vintage-hand-made-leather-strap-19-mm/ som är 50% billigare. Jag hittar bara för 83£ och det är väl samma peng.
Annars köper jag ett bulang... Även om det känns lite "dyrt"
Var hittar du JPM-straps för 500kr? Hittar inte JPM-straps billigare än Bulang & Sons.
Vet, 250kr frakt är sjukt.... Men de är Jääävligt finaKan ha varit en liten överdrift. Mer en princip. När jag pratat direkt med JPM så har det inte varit 1000-lappen per band.
Det som stör mig mest med B&S är faktiskt den absurda fraktkostnaden.
Att de säljer snygga grejjer är det inget snack om.
De skickar sina band med rek om jag inte minns fel. Det kan förklara iaf en del av den högre kostnaden.Kan ha varit en liten överdrift. Mer en princip. När jag pratat direkt med JPM så har det inte varit 1000-lappen per band.
Vad heter detta band?Mycket fina
Kan ha varit en liten överdrift. Mer en princip. När jag pratat direkt med JPM så har det inte varit 1000-lappen per band.
Vet, 250kr frakt är sjukt.... Men de är Jääävligt fina
Men då tar det ca 365 dagarFrakten kostar 14 euro? (~130kr?)
Jag beställde för nån vecka sen och fick grejerna på 2 och en halv dag.Men då tar det ca 365 dagar
Tyckte det var snyggt, har nämligen ett likadant
Standardfrakten? 14€?Jag beställde för nån vecka sen och fick grejerna på 2 och en halv dag.
Men då tar det ca 365 dagar
Standard frakt, ja.Standardfrakten? 14€?