• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad BULLPADEL PASCAL BOX

St Maxime

KS Explorers Club
Pris
450
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min tryckbehållare för padel/tennisbollar. Sparsamt använd, köpt i våras vill jag minnas. Självklart helt komplett.

Produktbeskrivning ”lånad från nätet”

Bullpadel Pascal Box 3B är en tryckbehållare som efter spel bibehåller trycket och förlänger hållbarheten i bollarna. Detta är både ekonomiskt och miljövänligt.

Med Pascal Box så påverkas inte bollens tryck och studsförmåga efter att originalförpackningen öppnats utan det bevaras på ett mycket effektivt sätt.

Produkten kommer med en mätare som visar trycket inuti Pascal Box 3B.

Padelbollar förlorar tryck även när de inte används, samt varje gång bollen studsar eller används. Efter första användningstimmen förlorar bollarna upp till 25% av trycket. Därav är Pascal Box ett fantastiskt bra supplement.

Fördelar med att använda Pascal Box 3B:

• Du minskar risken att skada dig genom att använda väl inställda bollar som har rätt tryck.

• Du förlänger hållbarheten på dina bollar vilket är jätte positivt inte minst i ett ekonomiskt perspektiv.

• Bättre för miljön!

Användningsinstruktioner:

Lägg bollarna i Pascal Box 3B och stäng locket ordentligt.

Pumpa in luft i Pascal Box 3B genom ventilen till att trycket når det gröna märket som visas.

Trycket i Pascal Box 3B behålls till nästa träning eller match men bör bevaras i rumstemperatur.

Tryck på ventilen för att öppna Pascal Box 3B.



EGNA REFELEEKTIONER:

Fördelar: förlänger onekligen livslängden på bollar, framför allt om bollarna är av bättre kvalitet.

Minussidan: upplever att man behöver vara väldigt noggrann när man försluter boxen, dvs skruva på locket. Så att det inte sitter snett eller har någon smuts på insidan locket. Kan vara svårt att öppna. Däremot enkelt om man öppnar mot gallret på padelbanan. Finns skåror i locket som ska underlätta att man gör så.


TACK KS FÖR MÖJLIGHETEN ATT ANNONSER.

Finns i Stockholms innerstad och säljs helst F2F.

Nypris ligger väl mellan 550-695. Mina vana trogen betalade jag sannolikt 695 kr :)
1AFABAD3-1970-478F-BC94-BF6BADC0B79D.jpeg

FB6572E7-3E13-4A28-A3D7-2B7716BEF964.jpeg
 
Topp