• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

bulova manchester united

PCB

Audemars
gillar inte generellt denna typ av "reklamur"
men denna var riktigt intressant med sitt UHF verk
någon som har erfarenheter?
http://www.ablogtowatch.com/bulova-manchester-united-club-watch-affordable-serious-football-fans/

Bulova-Manchester-United-Club-Watch-8.jpg
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Finns utan reklam också
zoom.jpg

Också intresserad av dessa.
Har inte läst nåt dåligt om dem förutom att precisionen varierar upp och ned lite med temperaturen då de inte är termokompenserade.
Ska visserligen ligga ungefär där Bulova (+-10 sek) påstår efter ett år enligt de recensioner jag läst.
 

PCB

Audemars
Finns utan reklam också
zoom.jpg

Också intresserad av dessa.
Har inte läst nåt dåligt om dem förutom att precisionen varierar upp och ned lite med temperaturen då de inte är termokompenserade.
Ska visserligen ligga ungefär där Bulova (+-10 sek) påstår efter ett år enligt de recensioner jag läst.
Helt ok gång då med andra ord :)
Såg att den fanns med svart boett
Den var inte heller helt fel. Men någon silver utan fotbollstrams har jag inte hittat.
 
Klockan i sig är det knappast något fel på men frågan är väl om det kan bli mer tacky än klubbrandade klockor. Skulle aldrig falla mig in att köpa dylikt varesig det handlar om Man Utd, AIK, Barcelona eller Utsiktens BK.
Sedan att just laget på denna klocka är värre än något annat är av underordnad betydelse. Skulle aldrig köpa en klocka med ett Liverpool emblem oavsett märke. Liks lite som jag skaffar ett par Adidas med ett LFC märke på.
Klockor är klockor och fotbollsklubbar är fotbollsklubbar.
 

PeraP

Breitling
Nya (Bulova 96B250) säljs nu till lägre pris på ebay och amazon. Väntar på en ... Varför de säljs billigt nu kan man spekulera om ;)
 
Topp