• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bump 126234 palm dial, 2022

coal

Omega
2-Faktor
Pris
130 000
Returpolicy
Ingen, 5 år garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbump till 130k! Tänkte även sälja min 14060 och kan inkludera den i ett byte också.

Säljer min 126234 med den coola palm-tavlan, lirar inte helt med jubileet så har beslutat mig för att köra palmen men på oyster.

Klockan är från 2022, typ oanvänd. Max haft på armen cirka 3-4 gånger. Givetvis fullset från svensk AD. Skicket är helt klanderfritt.

Jag är öppen för byten, då primärt vintage Rolex. 5513, 1016 är modeller som lockar skarpt.

Prissättning på denna känns svår, lägger mig 25k under lägsta på C24.

Har flera referenser, och ser att du som köper även har det.

tempImageXYThTc.png


Skickar ogärna klockan, men kan ta mig en bit för leverans. Annars F2F i Stockholm.
 

Bilagor

  • tempImagegIhn10.png
    tempImagegIhn10.png
    2.4 MB · Visningar: 38
  • tempImage3S0P4x.png
    tempImage3S0P4x.png
    2.7 MB · Visningar: 32
  • tempImageH9ucTQ.png
    tempImageH9ucTQ.png
    2.3 MB · Visningar: 29
  • tempImageWOS3vH.png
    tempImageWOS3vH.png
    2.2 MB · Visningar: 29
  • tempImageJ1ygZl.png
    tempImageJ1ygZl.png
    2.3 MB · Visningar: 27
  • tempImageFJB3eJ.png
    tempImageFJB3eJ.png
    2.1 MB · Visningar: 30
Senast ändrad:
Topp