• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bumpa avslutade annonser.....

Var ju ett tag sen, inte sen det hände. Det händer hela tiden.
@Keppe, Igen, varför?
1652909651231.png

Kan inte svara för någon annan men i hundra procent av fallen jag gjort, och kommer göra det, beror det på att min tumme är fet och att bumpa sitter för nära redigera. De bumpas således en onödig sista gång strax innan de avslutas och så ser det ut som jag bumpat en avslutad annons om man tittar strax efter.

Haha vilken ball tråd!
Kan se det framför mig ilskan när irriterande users går till sängs : ”den jäveln bumpade sin avslutade tråd, nu syns userns annons igen usch, pi katten”!

Ni som är PRO säljare SKA dock bumpa till och från, det är en del av marknadsföringen inom försäljning, referens exponering. Dvs företaget/säljare påvisar att affärerna går bra och således kan få en bättre hitrate på sales.

Haha vilken ball tråd!
Kan se det framför mig ilskan när irriterande users går till sängs : ”den jäveln bumpade sin avslutade tråd, nu syns userns annons igen usch, pi katten”!

Ni som är PRO säljare SKA dock bumpa till och från, det är en del av marknadsföringen inom försäljning, referens exponering. Dvs företaget/säljare påvisar att affärerna går bra och således kan få en bättre hitrate på sales.
Haha, skön bump på subben :hilarious: Kan tänka mig att en och annan kände ångest att de missade ett så pass bra pris :p mycket har hänt de senaste åren.

Haha, skön bump på subben :hilarious: Kan tänka mig att en och annan kände ångest att de missade ett så pass bra pris :p mycket har hänt de senaste åren.
Haha tack tyckte det var passande 😂

Hur fan tänkte man egentligen minns när jag klippte gräset och ”faaaann den jäkla bubblan nej nu åker den” 🥹🥲

@Keppe, Igen, varför?
1652909651231.png
Sorry hörni!

Skulle redigera headern till avslutad men råkade bumpa tråden. Alternativen bumpa och redigera ligger ju eftervarandra och fingrarna var lite för tjocka när jag skulle avsluta annonsen på iPhonen.
Som jag redan skrivit så har jag gjort det en gång tidigare. Lesson learned. Så är det fortfarande.

Önskar er en trevlig torsdag.

@Keppe, Igen, varför?
1652909651231.png
Vet inte om din kommentar om att det händer hela tiden var riktad till mig???
Om så var fallet så håller jag inte med dig!!
Senaste gången jag råkade göra misstaget att bumpa en avslutad tråd var i mars 2020 😂 dvs. över 2 år sedan. Jag har gjort några fler försäljningar sedan dess.

Men kommentaren kanske var ett allmänt konstaterande?

Tillbaka
Topp