• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Burnman

Reko

Cartier
2-Faktor
Sålt en Panerai till @Burnman och har bara gott att säga. Genomtrevlig herre som man lätt kan prata bort ett par timmar med och som jag definitivt gärna träffar igen över en kopp kaffe eller liknande. Tveka inte att göra affärer med denna herre som helt klart har hjärtat på rätt plats. 110% GG!!!
 

dropic

Cartier
2-Faktor
Köpt en Hydroconquest av @Burnman och allt gick super smidigt. Väl paketerat och allt var i det skick som beskrivits. Även en god kommunikation genom hela affären, gör mer än gärna fler affärer med honom! Defenitivt en GoodGuy.
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Sålt ett OEM gummiband till denna smidiga herre! Omedelbar betalning och väldigt trevlig kommunikation. Kan inte annat än att rekommendera @Burnman till andra. Tvekar inte på att göra fler affärer! Good guy certified!
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Köpte ett band av @Burnman och allt gick extremt smidigt. Väl paketerat och blixsnabb frakt. Erbjöd sig tom att lämna av bandet fysiskt när han hade vägarna förbi min hemort. God kommunikation genom hela affären, gör mer än gärna fler affärer med honom! 100% GoodGuy i min bok.
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Svarade snabbt på ett allmänt inlägg där jag bjöd ut ett panerai oem canvas till salu. Han föreslog ett byte som va mycket trevligt. Snabb och trevlig dialog före och efter. Gör gärna affär/byten igen😀
 

Ljungen

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Har gjort ett samköp med gode herr @Burnman av en unik flexlänk till bb58, vilket var mycket trevligt! Det var också fullt av utmaningar längs vägen där han var en klippa och väldigt rak, 110% GG i min bok!!
 

Exilnorrlänning

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en klocka av @Burnman f2f över en lunch efter en del pm:ande.
Blev en mycket trevlig stund med gott snack.
Mycket lättsam herre.
Har inga som helst tveksamheter kring denne trevlige klockbroder.
100% GG
Hoppas vi ses fler gånger!
 
Topp