• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Butler (prisbump)

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Pris
1
Returpolicy
Om problem så löser vi det, trust me :)
Bilder Skickat
  1. Ja
Konsoliderar lite och lägger ut lite klockor som inte används speciellt mycket. Förbehåller mig rätten att när som dra tillbaks klockorna, dock inte under eventuellt pågående affär. Alla priser inkl. frakt.

Shanghai Army Watch #114: (tillbakadragen)
37-38mm, urverk Dixmont-Guangzhou 2813. En reissue av en gammal officersklocka till Kinesiska armeen från typ 60-70-talet. Limiterad utgåva (vet ej antal men tror det är rätt många). Ospecad vattentäthet men den ska vara badvänlig i alla fall, men en täthetstest hade nog varit att rekommendera innan bad. Har svårt med prisbilden med denna då det inte finns många/inga ute till försäljning men nypris på denna var har jag för mig $380+moms och som sagt denna finns inte att köpa längre. Skick bra, några hairlines på spänne och länk men inget annat.
Shanghai1.JPG

Shanghai2.JPG


Butler OOOI: 4750:- 4490:-
40mm, vattentäthet 50m, ETA 988.333, ingen skruvkrona. Letat ihjäl mig efter en snygg klocka med detta urverk (nästan samma som i Breitling Aerospace) och hittade denna snygging. Kollar om det finns något intresse för denna annars får den gärna stanna :). Digital display inte alltid jättetydlig i alla ljusförhållande, inget speciellt för denna klocka utan så är urverket tyvärr.
Butler1.jpg

Butler2.jpg
 
Senast ändrad:
Topp