- Pris
- 20000
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Hej
Näst ut är denna grymma Diagono. Skillnaden mot de "vanliga" Diagonos, är bla 37mm istället för mer vanliga 35mm. Bärs som en 36mm Datejust. Vidare har denna keramisk bezel, pushers samt krona. Slutligen är denna automatisk och bygger endast 12.3 mm i höjd (jämförbart med Daytona som bygger 11.9mm)
För den som uppskattar en levande tavla så träffar denna helt rätt.
Tillbehör: Fullset med något sliten box.
Skick: närmsta nyskick. Mycket tack vare de keramiska delarna.
Service: ingen servicehistorik, men går riktigt bra och har god reserv.
Köpt från Kaplans på auktion. Jag var enda budgivare, och säljer den för mindre än vad jag själv gav.
Inga byten denna gång
Kan skickas, väl paketerat. Då endast med postnords värdefrakt, på köparens kostnad och risk. Finna annars i sthlm för face 2 face affär.
God GG tråd finns
Näst ut är denna grymma Diagono. Skillnaden mot de "vanliga" Diagonos, är bla 37mm istället för mer vanliga 35mm. Bärs som en 36mm Datejust. Vidare har denna keramisk bezel, pushers samt krona. Slutligen är denna automatisk och bygger endast 12.3 mm i höjd (jämförbart med Daytona som bygger 11.9mm)
För den som uppskattar en levande tavla så träffar denna helt rätt.
Tillbehör: Fullset med något sliten box.
Skick: närmsta nyskick. Mycket tack vare de keramiska delarna.
Service: ingen servicehistorik, men går riktigt bra och har god reserv.
Köpt från Kaplans på auktion. Jag var enda budgivare, och säljer den för mindre än vad jag själv gav.
Inga byten denna gång
Kan skickas, väl paketerat. Då endast med postnords värdefrakt, på köparens kostnad och risk. Finna annars i sthlm för face 2 face affär.
God GG tråd finns