• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Byta urtavla Aqua Terra 41,5??

Martin 1982

Breitling
Hej!
Hoppas att ni superduktiga kan hjälpa mej. Har en Aqua Terra 41,5mm (captains watch) som jag vill byta urtavla, visare och datumring på. Vill ju såklart ha blå tavla..Har inga problem med att referensen "ändras" om jag gör d här, klockan kommer aldrig säljas. Har fått prisförslag och är det verkligen rimligt att ta 9800kr för en urtavla?? Det måste finnas andra som gjort samma sak men till bättre pris.
Hur hade ni gjort? Att sälja klockan å köpa en annan som redan är blå går bort iom att jag fick den till ett jättebra pris.
Ta emot alla tips:)! Tack på förhand
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Hej!
Hoppas att ni superduktiga kan hjälpa mej. Har en Aqua Terra 41,5mm (captains watch) som jag vill byta urtavla, visare och datumring på. Vill ju såklart ha blå tavla..Har inga problem med att referensen "ändras" om jag gör d här, klockan kommer aldrig säljas. Har fått prisförslag och är det verkligen rimligt att ta 9800kr för en urtavla?? Det måste finnas andra som gjort samma sak men till bättre pris.
Hur hade ni gjort? Att sälja klockan å köpa en annan som redan är blå går bort iom att jag fick den till ett jättebra pris.
Ta emot alla tips:)! Tack på förhand
Att byta tavla på en datejust eller yacht-master kostar drygt 5000 kr. 9800 kr är ett ockerpris. Say no no.
 

noeLLY

Cartier
Beror ju på vad tavlan kostar i inköp. Ta in några offerter från olika auktoriserade omega verkstäder!
 
Topp