• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

C-J

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Köpt affordable av c-j på distans. Korrekt beskrivet, snyggt förpackat, snabbt skickat och trevlig kommunikation hela vägen. Gör gärna affär igen 🥳
 
  • Like
Reactions: C-J

Popolino

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Hamilton Khaki till @C-J. Omedelbar betalning och trevlig kommunikation, helt enkelt en väldigt smidig affär. 100 % GG i min bok och rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: C-J

Sovdoktor

Omega
2-Faktor
Köpt klocka av @C-J, snabb och mycket smidig affär! Postade omedelbart och skickade välpackat. Klockan precis som utlovad. Goodguy!!
 
  • Like
Reactions: C-J

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt klocka på distans till @C-J . Snabb och smidig affär. Helt klart en goodguy!
 
  • Like
Reactions: C-J

SK91

Omega
Köpt en GS av @C-J på distans.
Smidig och snabb kommunikation, väl packad och snabb leverans 👍

100% GG
 
  • Like
Reactions: C-J

Timely

Omega
Paneristi
2-Faktor
Köpte en klocka av @C-J i söndags och hann knappt betala innan den var på väg :) blixtsnabb och väldigt smidig affär! Tack!
 
  • Like
Reactions: C-J

Jackan08

Breitling
Köpt en GS av @C-J på distans. Klockan skickades snabbt och kom fram välpackad. Han skickade även med två extra perlonband som jag inte förväntade mig. 100% GG!
 
  • Like
Reactions: C-J

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Köpte en Panerai av @C-J . En rakt igenom trevlig upplevelse med snabb och smidig kommunikation, bra packat och bättre än i utlovat skick.
Gör gärna affärer med @C-J igen. 100%GG
 
  • Like
Reactions: C-J

speffy

Cartier
2-Faktor
Köpt klocka av @C-J på distans.
Han är snabb på att svara, packar väl och klockan var helt enligt beskrivning.
100 % GG.
 
  • Love
Reactions: C-J
Topp