• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Callep0nken

Nilzén

Cartier
Flera affärer, både smått och lite större, har det blivit med @Calleponken innan vi upptäckte att vi glömt skriva i varandras GG-trådar. Vad som definitivt kan sägas är att detta är en 100% reko GG som du kan handla tryggt med! Alltid snabba, smidiga affärer och riktigt trevlig kontakt däremellan. 5/5 kanelbullar!
 

Lavatt

Cartier
Både köpt, sålt och returnerat till Rasmus! Riktig toppenkille som jag mer än gärna gör business med i framtiden! 100% GG!
 

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Köpt av @Calleponken på distans.
När jag öppnade paketet så var det inte riktigt som beskrivet. Inga problem. Retur av pengar på momangen och ett återköp var ett faktum.
Det är 100% seriöst!
 

iko

Panerai
2-Faktor
Jag köpte en SKX av @Calleponken och är väldigt nöjd med honom gällande både kommunikation, prisförhandling, paketering och slutligen klockan!
Superb, rekommenderas!
 

Karl_Magnum

Cartier
2-Faktor
@Calleponken köpte en Longines hydroconquest av mig!
Supertrevlig kille och en solklar goodguy!
Uppstår några problem är han den som kommer med lösningar ögonblickligen så trygga affärer är att räkna med..👍

Tackar Calle för ytligare en trevlig affär! 🙏
 
Topp