• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

card

911flyer

Omega
Walle köpte en jubileelänk från mig.
Betaling gick som blixten via Swish, väldigt bra kommunikation förövrigt.
Trevlig kille och enkel att göra med.
100% good guy, dealar gärna med Walle igen.
Tack för smidig affär Walle. Ha det gott!
MVH,
//E
 

Kai

Rolex
Köpt en Omega Seamaster Aqua Terra av Walle77.
Väldigt smidig affär! Trevlig kille!
Betalning smidigt med Swish.
Rekommenderas varmt!
 

Snårtas

Rolex
Köpt en DD av walle77 och allt löpte väldigt smidigt. Snabb och tydlig kommunikation, punktlig och hjälpte till att fixa både gångtest och kortning av länk utan kostnad på Bergströms. Goodguy!
 

wotan

Rolex
Köpte en Stowa seatime.
snabbt, trevligt och snabb leverans. allt var som utlovat.
Walle77 är en bra säljare!
 

Randel

Cartier
Jag sålde en Tudor Black Bay till walle77. Kommunikation via PM gick väldigt snabbt och smidigt, och betalningen via Swish sköttes klanderfritt precis vid tidpunkten vi kommit överens om. Väldigt trevlig affär och jag rekommenderar verkligen walle77 som köpare :)
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Köpt en Rolex av walle77, leverans redan nästa dag och väldigt förtroendeingivande och hjälpsam.

Mycket trevlig kille som är smidig att göra affär med, rekommenderas!
 
D

Deleted member 5780

Guest
Köpte ett band av walle77, snabbt, smidigt och utan strul. Trevlig dessutom.
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Köpt en klocka i 100-tkr klassen av @walle77 . Mycket smidig och trevlig f2f affär, blev till och med bjuden på öl :D Eftersom jag glömt min bankdosa och inte kunde ändra min maxgräns för swish lät walle77 mig åka hem med klockan ändå. 100% goodguy! Gör gärna affärer igen.
 
Topp