Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snålt, 30% på utvalt är inte mycket. Tacka utländska sidor som kör 40-60% på liknande & även dyrare märken.
Vad är du ute efter för märken/plagg?Länka vetja!
Vad är du ute efter för märken/plagg?
Googla favoritmärket + sale..Allt möjligt! Skulle gärna höra om några bra utländska sidor.
Googla favoritmärket + sale..
Annars.. Flannels, MrPorter, End, Harrods, Luisaviaroma, Hanon, osv osv..
Toppen, tackar!nbvrealisation2016 är koden.
osäker på om du kanske måste handla från dit login tidigare för att den ska fungera?
Min med, kl 12:00Jag har inte samma kod. Min börjar gälla först imorgon.
De lär väl knappast köra 30% på t ex RM Williams heller.30% på klockorna är väl taget däremot...
Jag tycker ofta det kan kännas bättre med 30%, typ som att jag faktiskt köper kvalitetsvaror och at de inte bara rear ut det de inte sålt.Inte ett ljud, skulle dock gärna se 50%... Rent mentalt tycker jag alltid att 30% är lite torftigt (även om det såklart är bättre är fullpris)
Är det inte CoC som är emot allt vad rea heter?
https://www.careofcarl.com/sv/info/om-care-of-carl.htmlFör att säkerställa att du gör en god affär på CareofCarl.com har vi som policy att varor från aktuell säsong inte prissänks innan eventuell realisation. Vi är överhuvudtaget restriktiva med kampanjer och prissänkningar. Detta för att du, som kund, inte ska finna plagget du har köpt till ett reducerat pris några dagar senare och uppleva missnöje. Vi hoppas att vår policy ska öka ditt förtroende för oss samt skänka dig trygghet.
I de fall vi har realisation, premierar vi våra befintliga kunder genom att erbjuda förtur till våra realisationer. Preliminärstart för dessa ligger i slutet av januari respektive slutet av juli.
Jodå. Och de är mycket nog med att kalla det -lisation, lite som Prussiluskan i Pippi.Är det inte CoC som är emot allt vad rea heter?
Är det inte CoC som är emot allt vad rea heter?
Det är en fin tanke. Men deras hundrasjuttioelva konkurrenter hakar ju inte på rea-bojkotten så det är svårt att hålla sig när det dessutom ofta handlar om lite dyrare plagg. Varför pynta 6 papp för en jacka på CoC när realadorna har samma för 3,5.Känns väll ändå härligt med en site som inte kör mega-super-duper galen rea året runt?
Varför köpa en klocka hos AD när man kan köpa billigare hos gråhandlareDet är en fin tanke. Men deras hundrasjuttioelva konkurrenter hakar ju inte på rea-bojkotten så det är svårt att hålla sig när det dessutom ofta handlar om lite dyrare plagg. Varför pynta 6 papp för en jacka på CoC när realadorna har samma för 3,5.