Och att det procentuellt inte ens ligger nära. Tycker inte din jämförelse är korrekt.Varför köpa en klocka hos AD när man kan köpa billigare hos gråhandlare
Resonemanget haltar givetvis då både CoC och reakedjorna kör online
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och att det procentuellt inte ens ligger nära. Tycker inte din jämförelse är korrekt.Varför köpa en klocka hos AD när man kan köpa billigare hos gråhandlare
Resonemanget haltar givetvis då både CoC och reakedjorna kör online
Det tycker inte jag hellerOch att det procentuellt inte ens ligger nära. Tycker inte din jämförelse är korrekt.
Jag fick hem förtursbrevet idag - Söndag 14/1 från kl.1200 och koden för att få 30% är 2018realisationbvn - igen surt att det bara är 30%..
Mer poppis än mig helt enkeltJag med. Men från lördag.
Kod? Tid?Jag med. Men från lördag.
13.00 gvv2018realisationKod? Tid?
Tack!13.00 gvv2018realisation
mer rea än 30%?Lördag för mig med, men en annan kod.
Nope, 30% här medmer rea än 30%?![]()
Vilka modeller?Finns en del C&J på rea
Coniston, chelsea 8, gerrard, hallam, grasmere, cavendishVilka modeller?
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/realisation/index.htmlVar ser man rea-produkterna?
13.00 gvv2018realisation
Sorry! gvb ska det vare i början. Inte gvvFår tyvärr inte denna koden att funka, får väl vänta tills imorgon annars
Stort tack, true gent!Sorry! gvb ska det vare i början. Inte gvv
Trevligt!Jag klippte en Mac. Sällan på rea så det blir perfekt till våren.
![]()
Nej men mätte mot mina andra så jag tror det blir braTrevligt!
Hoppas du gick upp en stl då de är ganska tighta.
Njae det var väl inte så mycket lattjo där inte.
Knep ett par C&J men det var också allt.
![]()