• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Cartier Basculante 2405 ( prisbump)

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Pris
31000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Första och enda prisbump. Behåller klockan om den inte blir såld :)

Säljer en Cartier Tank Basculante ref 2405 i mycket bra skick. 1 st band (Hirsch ödla) i slitet skick. Klockan kommer med Cartier-box i oklanderligt skick.

Boetten är knivskarp och vändningsmekanismen är krispig och precis. Batteriet byttes 2019 och den går som en kvarts ska. Har inte behövt ställa om den (har haft klockan i min ägo några månader). Spännet är givetvis äkta Cartier och är i mycket fint skick.

Storlek: 23x35 mm
Boettmaterial: stål
Glas: safir
Urverk: kvarts

Drar av lite på priset mot vad jag köpte den för (då Molequinbandet inte finns längre).

F2F möjligt runt Malmö för dig med goda referenser. Annars skickas den, jag bjuder på rek-frakt.
- Inga byten tack och priset är fast, vänligen respektera detta -

Jag har flertalet goda referenser från tidigare försäljningar: https://klocksnack.se/threads/kleiz.39111/

Länk till föregående säljares annons: https://klocksnack.se/threads/cartier-basculante-2405.163211/

IMG_6318.jpg
IMG_6319.jpg
IMG_6310.jpg
IMG_6309.jpg
IMG_6311.jpg
IMG_6312.jpg
IMG_6313.jpg
IMG_6314.jpg
IMG_6315.jpg
IMG_6316.jpg
 

Bilagor

  • IMG_6308.jpg
    IMG_6308.jpg
    315.1 KB · Visningar: 13
Senast ändrad:
Topp