• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Cartier Calibre De Cartier, 18k Rosé fullset

Olaola

Panerai
Pris
87000
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej på er!
Släpper iväg denna fantastiska klocka.
En av Cartiers flaggskeppsmodeller med inhouseverk och fantastisk finish.
En Cartier Calibre De Cartier i massivt 18k roséguld.
Kostade ny över 300 000k.

Klockan är uttagen julafton 2010 och kan sedan dess inte vart använd vid många tillfällen. Trots att den är gjord i guld är det inte många spår av användning och skinnbandet är näst intill nyskick.
Den mäter 42mm och bärs väldigt smidigt på handleden tack vare luggarnas utformning.
Klockan kommer fullset med boxar och certifikat, har även en uppsättning vitt gummiband som säkert kan vara riktigt trevligt så här på sommaren.

Jag har ingen servicehistorik men hade den hos urmakare i veckan som mätte amplitud, över 300. Den drar upp fint och håller tid och gångreserv som den ska.


Jag och klockan finns i Trollhättan, antingen F2F annars kan klockan skickas via värdefrakt på köparens risk och kostnad.

Aktuella byte är Rolex och Omega pengar upp eller ner är OK.

Jag har massvis av referenser från tidigare affärer.
Klockan ligger till salu på blocket för 91k så klocksnackspris är 87k :)

Här kommer en länk på en videorecension:
FE626882-DFFE-4BBA-B5AD-5B91046D6B79.jpeg
0EEC8F23-B690-4A21-B98E-C5B0F609099C.jpeg
 
Topp