Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns igen gråhandlar marknad i typ Italien eller dylikt för dessa som det gör med klockor?Väldigt lite att tjäna mot att köpa nytt.
Du vill ha ett med det nya låset/gängorna,brukar bara skilja några tuss mot ett nytt.
Dock får du åka utomlands o handla ett.
Vad är du beredd att lägga på det? Känns spontant som du egentligen inte har rådFinns igen gråhandlar marknad i typ Italien eller dylikt för dessa som det gör med klockor?
Haha.. Det var värst vilket antagande du gör.. Men för att svara på frågan: Så lite som möjligt så klart.Vad är du beredd att lägga på det? Känns spontant som du egentligen inte har råd
Ska du ge bort det till en dam tycker jag definitivt det skall vara nytt. Tror de blir svårt att komma under 50k.Haha.. Det var värst vilket antagande du gör.. Men för att svara på frågan: Så lite som möjligt så klart.
Skulle mycket hellre lägga degen på en klocka.
Jopp, säker.. Hon har uttryckligen sagt det. (men jag håller med i din mening)Kostar det så mycket?
I min bok känns det lite överspelat, känns lite daterat, som LV mönstret tex. Säker på att hon vill ha ett?
Online också förmodar jag?Love Bracelets säljs bara nya i Cartiers egna boutiques och i praktiken aldrig med rabatt. Om det ska vara någorlunda fräscha exemplar så är det att punga ut som gäller.
Notera att det finns en smalare variant som är billigare.
Online också förmodar jag?
Känns sjukt dyrt för något begagnat.
Det är 4mån gammalt, kostar nytt 65K. Jag hade köpt det själv.Känns sjukt dyrt för något begagnat.
Hehe...Det är 4mån gammalt, kostar nytt 65K. Jag hade köpt det själv.
Både män och kvinnor min vän!Har män det här??!!
Börjar bli gammal.....
Jag är alldeles för osäker i min manlighet för att sätta på mig ett armband som heter love braclet eller smycken i största allmänhet.Både män och kvinnor min vän!
Anledningen till att det heter love bracelet är för att man skruvar fast det i två delar runt handleden. Du får alltså inte av armbandet utan en skruvmejsel. Följer dessutom med en mejsel i samma ädelmetal som armbandet. Tungt och härligt, väldigt maskulint armband tycker jag själv.Jag är alldeles för osäker i min manlighet för att sätta på mig ett armband som heter love braclet eller smycken i största allmänhet.
Ovan är nog ingen kritik, tror jag (?)
Själv småsneglar jag efter en beggad Cartier Trinity-ring åt mig själv!Jag är alldeles för osäker i min manlighet för att sätta på mig ett armband som heter love braclet eller smycken i största allmänhet.
Ovan är nog ingen kritik, tror jag (?)
haha.. you will get there my friendÖver 60 papp för ett armband utan klocka? Känner att jag inte är riktigt där ännu ;-)
Trinity, very classy!Själv småsneglar jag efter en beggad Cartier Trinity-ring åt mig själv!
Tänkte skriva att tiderna ändras, men den här modellen har varit populär hos män rätt länge, enligt nedan:
Prins Edward, Duke of Windsor
Jean Cocteau