Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boom!Snart kan ni shoppa här hemma
![]()
Ngn teori på varför det är dålig omsättning på armbanden? Och vad går en begagnad trinity ring på?Trinity får jag in begagnad då och då, dock inga armband. Ringarna brukar gå hyfsat fort, populära begagnade.
Öppnar till sen-hösten, antagligen 1/11.Snart kan ni shoppa här hemma
![]()
Öppnar i Marc Jacobs gamla lokaler. Vart klart i snart 1årÖppnar till sen-hösten, antagligen 1/11.
Kan lova att rabatt på Love Bracelet kommer vara praktiskt taget omöjligt.
Det var lite velande om vilken adress de skulle vara på men Smålandsgatan blir nog bra. Projektet har vart på gång ganska länge, kul att det äntligen är officiellt så slipper man spela dum när folk spekulerat om det!![]()
Öppnar i Marc Jacobs gamla lokaler. Vart klart i snart 1år
Armbandsbristen beror på att jag verkar i en snålstad...Ngn teori på varför det är dålig omsättning på armbanden? Och vad går en begagnad trinity ring på?
Då får det bli en pubisring, eller servettring.Armbandsbristen beror på att jag verkar i en snålstad...
Pris beror lite på, men bra skick och "vettig" storlek (på ringar) på designsmycken brukar hamna runt 60% av nypriset. Kanske lite mer ibland, lägre pris om det är svårsålda storlekar.
min 5 cent till denna tråd:
Nya bra då du kan få exakt den storlek du vill. Nytt bra för nya låset.
Beggat bra om du kan hitta billigare men dessa brukar stå sig rätt bra i värde.
Finns även alternativ. bara kolla in nån arbandsfreak typ Avi Koreen på Insta så ser du alla hans i guld, diamanter etc.
Flätat elefantsvanshår och Shamballa (som var poppis bland jetset eliten några år sedan) verkar ha svalnat så kanske stela klassiska är bättre investering.
Om du räknar lågt på ca 270 SEK grammet för 18k guld i ren råvikt så ser du hur mycket du betalar för arbetet, design och märket...
Intresserad.Har eventuellt ett love bracelet i vitguld till salu, str.18. Köptes nytt på Cartier i Franktfurt i November 2017. Någon som är intresserad?
Tyvärr ej kvar!Intresserad.
Skicka gärna pm om den finns kvar.
Tips:Intresserad.
Skicka gärna pm om den finns kvar.
Tack.Tips:
http://www.royalwatches.se/produkt-kategori/accessoarer/
edit: såg nu att de var oanvända och du letade kanske efter beg.