• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Cartier Tank Must - Large

Troje

Omega
Pris
26 000 SEK
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer härmed en min nyligen uttagna Cartier Tank Must Large. Som sagt, köpte denna för exakt 7 dagar sedan den 28/12-2021 på Jarl Sandin i Göteborg.

Klockan är i absolut nyskick och de spår av användning som finns återfinns uteslutande på läderbandet. Samtliga tillbehör ink Cartier-påse skickas givetvis med (se bilder).

Mer info om modellen:
Kvartsur
Stålboet
Svart kalvskinnsarmband
Boettens mått: 33,7 mm x 25,5 mm, tjocklek: 6,6 mm

Är intresserad av att ta en Tank i klassisk storlek 30x23 mm i inbyte. Förbehåller mig även rätten att dra tillbaka denna annons om jag skulle ångra mitt säljbeslut.

Vi delar på fraktkostnaden, köparen beslutar vilken frakt/försäkringsnivå som önskas. Skickar exempelvis med Posten värdefrakt om köparen önskar detta.

IMG_0102.jpg
 

Bilagor

  • IMG_0103.jpg
    IMG_0103.jpg
    290.9 KB · Visningar: 95
  • IMG_0100.jpg
    IMG_0100.jpg
    362.2 KB · Visningar: 94
  • IMG_0099.jpg
    IMG_0099.jpg
    329.2 KB · Visningar: 75
  • IMG_0093(Edited).jpg
    IMG_0093(Edited).jpg
    243.5 KB · Visningar: 80
  • IMG_0104(Edited).jpg
    IMG_0104(Edited).jpg
    338.7 KB · Visningar: 82
Topp