• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartier tank Solo

Alarik

Guld
2-Faktor
Tjoflöjt
Jag är på jakt efter ett dressur till frugan. Personligen är jag en sucker för reverson och första tanken (oavsiktlig ordvits) var en JLC Classique men Cartiers tank solo har slagit klorna i mig. Ibland har hon lånat min Reverso GT och igår tog hon min Reverso Day-date så formatet är uppenbarligen poppis.
JLC vs Solo - vad ska man överraska med?

Hur stort klockintresse har hon? Tror spontant att tjejer känner igen/gillar Cartier mer, tack vare sin smyckeskollektion :)
Så det luddiga svaret: Klockintresse=JLC, mer som smycke=Cartier.

Hon är intresserad av att bära hyggliga ting men har aldrig lagt ett öre på egna klockor däremot kan hon lägga ohyggliga pengar på tröjor, jackor, tuttekassar mm.
Hon har en Tag Aquaracer men använder min datejust mest. Hon förstår hantverk men skulle aldrig kunna svara pp vilket urverk hon har i sin klocka. Vidare kör hon ganska klassisk klädstil.

Hon är intresserad av att bära hyggliga ting men har aldrig lagt ett öre på egna klockor däremot kan hon lägga ohyggliga pengar på tröjor, jackor, tuttekassar mm.
Hon har en Tag Aquaracer men använder min datejust mest. Hon förstår hantverk men skulle aldrig kunna svara pp vilket urverk hon har i sin klocka. Vidare kör hon ganska klassisk klädstil.
I så fall röstar jag Tank Solo! :)

Jag skulle börja med en Tank och sen kanske om begäret efter en Reverso växte skulle jag byta upp mig. Lycka till i letandet

Kan ju vara kul med "matchande" JLC, men eftersom hon kan (och brukar) låna JLC av dig så vore en Cartier kanske bra som variation? :)

Tillbaka
Topp