Ja, lite av en favorit. Säg till om du ändrar dig.Den dyra verkar vara samma tvåtonare som jag har. Hade tänkt sälja för 45’ förra året men gjorde aldrig det...
/B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, lite av en favorit. Säg till om du ändrar dig.Den dyra verkar vara samma tvåtonare som jag har. Hade tänkt sälja för 45’ förra året men gjorde aldrig det...
Lite mer Pasha!
![]()
![]()
![]()
Den ska in på spa snart, dock suttit på armen sen den landa, varit lite svårt att slita sig faktiskt.Underbart. Men jag skulle inte kunna låta bli och måla markörerna på vridningen med svart permanent tuschpenna...
Verkligen kool. Vad är måtten på den? Hur mycket trevligare än den än min gamla Americaine?Utmärkt
Svårt att inte antar jag.Utmärkt
Också intresserad av en jämförelse. Är väldigt sugen på 1720.Verkligen kool. Vad är måtten på den? Hur mycket trevligare än den än min gamla Americaine?
Den 1720 på länk som Amsterdam Vintage Watches har till salu är fin. Varit lite småsugen. Dock dålig koll på huruvida prislappen 8200 Euro är rimlig eller ej...Svårt att inte antar jag.
Också intresserad av en jämförelse. Är väldigt sugen på 1720.
/B
Den är väldigt nära originalet. 23 x 46.3 mm så ganska mycket längre men typ lika tunn om inte tunnareVerkligen kool. Vad är måtten på den? Hur mycket trevligare än den än min gamla Americaine?
Var nära att köpa en 1720 i bra skick på c24 för två år sedan för 29. Galen prisutveckling.Den 1720 på länk som Amsterdam Vintage Watches har till salu är fin. Varit lite småsugen. Dock dålig koll på huruvida prislappen 8200 Euro är rimlig eller ej...
Betalade nog 17', vad kostar de idag?Var nära att köpa en 1720 i bra skick på c24 för två år sedan för 29. Galen prisutveckling.
Sett några i spannet 45-55.Betalade nog 17', vad kostar de idag?
Senaste dåliga automatiska lades ut för dryga 30'Sett några i spannet 45-55.
Sannerligen. Blir intressant att se huruvida det kommer fortsätta i den här galna takten eller om det börjar mattas av så småningom...Var nära att köpa en 1720 i bra skick på c24 för två år sedan för 29. Galen prisutveckling.
Råkar inte va en TT med guilloche dial?Just köpt en Santos, från Spanien
Den är redan tagen.![]()
Fin Carree för den som söker en sådan.
Åh, 2019 pris![]()
Fin Carree för den som söker en sådan.
Misstänkte att den skulle gå fort. Fint ex och bra prisDen är redan tagen.![]()
Inte alls avis..Det stämmer! Smäller upp ett par bilder så fort den landat.![]()
Finns någon indikation på när detta ska ske?Fick info om att Cartier kommer att återuppliva Must de Cartier Tanks. Inga belagda boetter utan stål och guld. Solo kommer att tas ur produktion. Samma boetter som tank lc men oklart kring storlekar.
Finns någon indikation på när detta ska ske?
Japp, drunk shopingRåkar inte va en TT med guilloche dial?