Haha vafan, jag som mail-chattade med den säljaren hela lördagen! Han lovade skicka bättre bilder på måndag, o då tänkte jag pruta som fan!Japp, drunk shoping![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha vafan, jag som mail-chattade med den säljaren hela lördagen! Han lovade skicka bättre bilder på måndag, o då tänkte jag pruta som fan!Japp, drunk shoping![]()
Se där, världen är liten. Fick ner priset något men han var tuff förhandlare . Kör hårt på nästa urHaha vafan, jag som mail-chattade med den säljaren hela lördagen! Han lovade skicka bättre bilder på måndag, o då tänkte jag pruta som fan!
Hehe, ja båttenfisket får fortsätta, lökigt när man inte ens hinner slänga ur sig ett bud..!Se där, världen är liten. Fick ner priset något men han var tuff förhandlare . Kör hårt på nästa ur![]()
Ja lite dyrare borta hos A Collected Man, iofs med box och papper.Platina. Billigt. Kommer säljas snabbt.
![]()
Inte speciellt lyckad modell. För klumpig och för många fulpolerade blanka ytor vid varandra.Ja lite dyrare borta hos A Collected Man, iofs med box och papper.
![]()
Helt klart färre stål skulle jag säga. Du kan säkert räkna efter rätt snabbt på tex chrono24.Är tvåtons-carrée vanligare än stål? Spanar lite efter en santos men tycks bara hitta tvåton. Vet inte om det är min grej riktigt, men jag kanske bara är feg.
Finns de som har bättre koll, men räkna med 25'+ för ett bra ex. För att hitta får du söka brett, dvs på cartier santos. Carree är för specificerat, säljarna har inte så bra koll.Jag har en fråga till tråden, lite på samma spår som @nept . Är också sugen på Santos carrée men just i stål. Vad ligger de på i pris? Är 100% vintage-novis så har inte koll på ... ja, inte särskilt mycket alls, heh. Ser inga alls på Chrono24. Kan man söka efter sålda på något sätt?
Jaa, har nästan märkt det. Som annonsen på sida 402 som beskrevs som en "galbée", heh. Får börja gräva runt lite då helt enkelt!Finns de som har bättre koll, men räkna med 25'+ för ett bra ex. För att hitta får du söka brett, dvs på cartier santos. Carree är för specificerat, säljarna har inte så bra koll.
Håller med, men samtidigt är den roligare än många med blankpolerad glasring.Då många letar något sånt tänkte varna att medan den kan verka väldigt fin är den polerad och inte speciellt skickligt.
![]()
Cartier Santos automatic "org. box and service papers" for 2 795 € for sale from a Trusted Seller on Chrono24
Cartier Santos Listing: 2 795 € Cartier Santos automatic "org. box and service papers", Gold/Steel; Automatic; Condition Very good; Year 1988; Watch with original box; Location: Germawww.chrono24.se
Håller med, men samtidigt är den roligare än många med blankpolerad glasring.
/B
Helt rätt så klart. Tittade inte på länken.Ja.
Länken är inte så trevlig. Boetten är ok.
Vad är det för bandbredd på en must? Och hur lång bör länken vara för att funka till en ”normalhandled”?Någon som har tips på var man kan hitta den här typen av länk till must?
![]()
Bandbredd är 17mm, vilket gör det lite knepigt. Jag har ju 17cm handled. Men har aldrig haft ett mesh förut, så vet inte riktigt vilken längd den bör vara på?!Vad är det för bandbredd på en must? Och hur lång bör länken vara för att funka till en ”normalhandled”?
Är ju bara att börja söka. Tveksamt om du hittar den lite nättare avsmalnande varianten nyproducerad. Lättar att hitta begagnat som är i solitt material, guldbelagt slits ju inte väl. I solitt kan man ju oftast slipa till dem lite mer så de får plats. Här ett inpressat på Carree:Bandbredd är 17mm, vilket gör det lite knepigt. Jag har ju 17cm handled. Men har aldrig haft ett mesh förut, så vet inte riktigt vilken längd den bör vara på?!
Tack, har sökt en del. Hittade någon på Amazon som jag slog till på. Kostade inte många hundralappar, så värt att testa.Är ju bara att börja söka. Tveksamt om du hittar den lite nättare avsmalnande varianten nyproducerad. Lättar att hitta begagnat som är i solitt material, guldbelagt slits ju inte väl. I solitt kan man ju oftast slipa till dem lite mer så de får plats. Här ett inpressat på Carree:
![]()
aurummurua on Instagram: "Great duo, similar but not too similar"
275 likes, 20 comments - aurummurua on September 12, 2020: "Great duo, similar but not too similar".www.instagram.com
Fint! Tänkte mer på gammalt lager på ebay typ, men är kanske snålt utbud?Tack, har sökt en del. Hittade någon på Amazon som jag slog till på. Kostade inte många hundralappar, så värt att testa.
men ska kolla lite mer på beggat...
Den säljaren har alltid varit dyr
Jag får leta lite. Går säkert att hitta om man har tålamodFint! Tänkte mer på gammalt lager på ebay typ, men är kanske snålt utbud?
Slog till på en 60-tals NOS mesh nu från bukten. Tror den blir riktigt bra!Fint! Tänkte mer på gammalt lager på ebay typ, men är kanske snålt utbud?
Skulle du bli less på ditt mesh så är jag ett PM bort.. Säger baraÄr ju bara att börja söka. Tveksamt om du hittar den lite nättare avsmalnande varianten nyproducerad. Lättar att hitta begagnat som är i solitt material, guldbelagt slits ju inte väl. I solitt kan man ju oftast slipa till dem lite mer så de får plats. Här ett inpressat på Carree:
![]()
aurummurua on Instagram: "Great duo, similar but not too similar"
275 likes, 20 comments - aurummurua on September 12, 2020: "Great duo, similar but not too similar".www.instagram.com
Är ett gammalt Fischer som kom på någon skräpklocka. Lär inte vara så svårt att få tag på.Skulle du bli less på ditt mesh så är jag ett PM bort.. Säger bara![]()
Tycker nog det ja. Är det vanliga manuella eta/paris-tanken? Tror nog de flesta kan leva med boetten men då skall de vara billigare?Är denna överpolerad?
Cartier Tank | Chrono24.com
Cartier Tank on Chrono24.com. New offers daily. In stock now. Save favorite watches & buy your dream watch.www.chrono24.com
Yes det är vanliga/manuella eta. Tråkigt hur dyr den är.Tycker nog det ja. Är det vanliga manuella eta/paris-tanken? Tror nog de flesta kan leva med boetten men då skall de vara billigare?