Här finns en del:Finns det någon jämförelsetråd /köp guide för tank-modellerna? Storlekar, år, urverk, vanliga brister , etc.
(Mer specifikt på guld/ guld plated boetter)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här finns en del:Finns det någon jämförelsetråd /köp guide för tank-modellerna? Storlekar, år, urverk, vanliga brister , etc.
(Mer specifikt på guld/ guld plated boetter)
Storleken är 23x30! Min tidigare var dåvarande Large (nuvarande medium) med mått på 33,7 x 25,5. Jag har lite större handleder på ungefär 18,5cm och tycker 23x30 känns bra mycket mer harmonisk och proportionerlig på handleden.Storlek /modell?
Okej , känns helt fel tycker jag (tänker att den är super liten) men inte känt på dem live, måste upplevas med andra ord.. samma storlek på handled typ.Storleken är 23x30! Min tidigare var dåvarande Large (nuvarande medium) med mått på 33,7 x 25,5. Jag har lite större handleder på ungefär 18,5cm och tycker 23x30 känns bra mycket mer harmonisk och proportionerlig på handleden.
Rekommenderar varmt denna storlek.
Tackar!Här finns en del:
TANK | vintagecartierwatch
checkitout65.wixsite.com
Hur kommer man fram till 11t $ för en enkel Quartz?? Det kan ju inte vara för komplikationerna iaf.Lite mer info om nya santos.
Den gråa är automatisk, storlek Medium och kostar $8150.
Den vinröda (burgundy) är quartz och storlek Small, men dyrare ($11100).
är lite mer info om nya santos slate burgundy:![]()
Hur kommer man fram till 11t $ för en enkel Quartz?? Det kan ju inte vara för komplikationerna iaf.
Knappast verken du betalar för på dussinur. Det är ju inte så att Cartiers massproducerade maskintillverkade mekaniska verk är magiska.Hur kommer man fram till 11t $ för en enkel Quartz?? Det kan ju inte vara för komplikationerna iaf.
Är det den nya Cintréen på bild nr 3?Fått provat Cartier på Watches and Wonders. Gillade verkligt båda Normal, härlig tyngd i de klockorna.
Höll på att bli av med min Tank Louis då de var på väg att plockade ner den också i en av lådorna, men hann säga till.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det den nya Cintréen på bild nr 3?
Den är galet lång, Cintréen. Provades nya clochen och hur upplevdes den i så fall? Svårt att hitta info om den tycker jag, utöver alla introartiklar.Ja men det ska det vara om jag uppfattade det rätt. Det skyfflades fram klockor runt ett litet bord, så det var lite svårt att hänga med ibland, även om vi (5st) säkert hade en timme på oss att klämma och känna.
Dryga 16cm handled.
![]()
![]()
...och lite annat.
![]()
![]()
![]()
![]()
Cintréen ser allmänt bitig och o-elegant ut. Tyvärr.Den är galet lång, Cintréen. Provades nya clochen och hur upplevdes den i så fall? Svårt att hitta info om den tycker jag, utöver alla introartiklar.
Den är galet lång, Cintréen. Provades nya clochen och hur upplevdes den i så fall? Svårt att hitta info om den tycker jag, utöver alla introartiklar.
Den är galet lång, Cintréen. Provades nya clochen och hur upplevdes den i så fall? Svårt att hitta info om den tycker jag, utöver alla introartiklar.
Någon som är bra på AI eller photoshop? Vill lägga klart kraftigare fasning (bevel) på boetten samt borsta ovansidan av boetten. Alternativt borsta glasringen då. Eller ska vi bara sätta den på bund? Bandhornen är verkligen vulgärt breda.En CPCP platinaklump, Tank à Vis. Duger som badklocka med ett annat band.
![]()
@Martin.Någon som är bra på AI eller photoshop? Vill lägga klart kraftigare fasning (bevel) på boetten samt borsta ovansidan av boetten. Alternativt borsta glasringen då. Eller ska vi bara sätta den på bund? Bandhornen är verkligen vulgärt breda.
Någon som är bra på AI eller photoshop? Vill lägga klart kraftigare fasning (bevel) på boetten samt borsta ovansidan av boetten. Alternativt borsta glasringen då. Eller ska vi bara sätta den på bund? Bandhornen är verkligen vulgärt breda.
Kanske är min fredagshjärna men osäker på vad du menar. Här kommer vad jag tror du menar, gjorde bandhornen mer runda och en borstade boetten. Inte mitt bästa jobb men alltid något. Om jag förstått din "vision" helt fel förklar igen så gör jag en v2.0 när tiden finns
Bandhornen är verkligen vulgärt breda.
Varför inte en panterdag.Dubbelpostar bara för att den är så bra!
![]()
Stor?Beställt hem denna nu! Bytte in en tudor och en omega för den och blir nu owg. Känns spännande! Bör anlända i början av nästa vecka, så då joinar jag väl här!
![]()